Rijden met windkracht 9

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mariposaa

Re: Rijden met windkracht 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 20:13

Ik sla rijden met die harde wind toch over, mijn paard die is dan helemaal gek, ziet overal spoken

mellanion84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 20:16

vandaag gewoon gaan rijden, wel in de ochtend voordat het te gek werd met de wind. Op het stuk waar je langs de open velden rijd wel enorme traanogen en een loopneus van de wind. ach jah je kan niet alles hebben ;)

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 20:18

denk dat het ook een beetje afhankelijk is van hoe je paard reageert op wind, mijn dochter heeft vandaag gewoon op haar hafje gereden!

roelie74

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 20:21

met alleen de harde wind gewoon rijden. bij de kuilbulten is er veel wapperend plastic maar dat vind ik niet erg. kijkt ze inmiddels een stuk minder van op en leert ze alleen maar van. natuurlijk kijk ik wel eerst wat ze kan hebben op dat moment. want dat wisseld nog wel eens. anders ga ik eerst longeren.

Gerdagorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 15:04

Ik kijk ernaar hoe het paard reageert.
Als die door alle geluiden in de binnenbak erg kijkerig is ga ik dus niet rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 15:05

Ik ben afgelopen 3 dagen gewoon op buitenrit geweest! Nergens last van gehad.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 15:08

ik heb gisteren ook nog een buitenrit gemaakt :j
samen met een stalgenootje en haar pony is nog niet zo heel lang onder het zadel...maar ging super!!!
maar ging super en wind zijn ze wel gewent gezien ze toch altijd buiten lopen ;) :D

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 15:18

Donderdag en gister gewoon lekker gereden :D Paard hebben we nog niet zo lang maar aangezien ze in de wei gewoon rustig was ben ik toch gaan rijden. Ze liep heerlijk. Ze was helemaal niet druk, gespannen of angstig. Ze liep net zoals met mooi weer/ zonder harde wind.

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 15:22

Hier aan de kust (Ouddorp) valt niet te rijden met stormachtige wind/storm. Wij zitten vlakbij de duinen en strand en onze rijbak ligt open en bloot dus altijd pal de wind erop.
Paarden vinden het dan niet prettig ondanks dat ze altijd buiten staan enook buiten gereden worden.