Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Dune_ schreef:Vandaag geluk gehad op een rit van 3 uur. Op stal goot het, maar aangekomen op het vertrekpunt was het droog. Ook droog door de duinen kunnen rijden, pas toen we in de bossen waren begon het te regenen. Na de pauze de bossen in gegaan en toen regende het weer, in de duinen was het weer droog en aangekomen bij het vertrekpunt begon het pas weer te regenen. Daar even geschuild en weer droog naar huis kunnen rijden.
GerdaPaardje schreef:Ach, stel je niet zo aan man.
Een beetje regen daar is nooit iemand aan doodgegaan, of ben ik nou gek?

loveidefix schreef:Dat beetje geluk hadden we wel nodig hoor, paardlief had onderweg naar het vertrekpunt een hoofdwond opgelopen die ter plekke op de parkeerplaats gehecht is
Majolen schreef:loveidefix schreef:Dat beetje geluk hadden we wel nodig hoor, paardlief had onderweg naar het vertrekpunt een hoofdwond opgelopen die ter plekke op de parkeerplaats gehecht is
gedsie hoe heeft paardlief dat voor elkaar gekregen?
Hij had zijn hoofd gestoten in de trailer. Terugweg hebben we maar onder de man afgelegd.
Sita_ schreef:Ik rijd gewoon in regen, wind, hagel etc. etc..Ik moet wel wil ik wat bereiken, 1 dag rijden en dan 2 dagen niet vanwege t weer werkt behoorlijk averechts voor mijn paard. Ik heb helaas geen beschikking over een binnenbak aan huis.. Gelukkig heb ik wel een altijd berijdbare buitenbak
Als het de hele dag regent kan ik niet rijden omdat de bak dan glad word en overstroomd ( vind ik een beetje gevaarlijk ) en heb helaas geen binnenbak tot mijn beschikking. 
Amira_ schreef:mimeslosydy; Ben je dan niet bang dat je uitglijdt?
Meestal rijd ik dan niet of wacht ik gewoon even.
) Verder rij ik 6/7 keer per week dus zet niet zomaar een dagje stil. Ik doe natuurlijk wel wat voorzichtiger, dus wat voorzichtiger door de bochten. Maar verder:Geen probleem! En ik heb er nog profijt van met wedstrijden ook.