Maar ik heb een hekel aan de wintertijd, vijf uur donker is echt véél te vroeg voor mij, verschrikkelijk vind ik dat!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Alleen als het óf alleen sneeuwt óf alleen vriest óf als het eerst vriest en dan sneeuwt zodat de sneeuw niet bevriest vind ik de winter te doen rond de paarden. Buiten de paarden is het prachtig, zeker als het goed gesneeuwd heeft en alles echt zo'n "Winter Wonderland" is... Mooi weer voor fotoshoots (niet dat ik dan een paard heb om fotoshoots mee te doen, maar er komen er vast genoeg langs hier op bokt!)
het heeft toch z'n charmes!

Weet niet of ik het nu bij het rechte eind heb, maar als dat ook uit komt ga ik bij het KNMI solliciteren als Klazina Pelleboer! (mijn hoefsmid ging de afgelopen herfst al af op mijn voorspelling en vroeg wanneer er sneeuw ging vallen.....dat klopte!
)
en dan nog. Sneeuw is oke, maar de wegen moeten wel vrij blijven! Net zoals met ijs!
Vooral bij mijn zwarte shet. Mijn andere pony is schimmel dus daar zie je minder van en hij draagt een deken in de winter.
Horse321 schreef:De winter vind ik heerlijk!! Lekker dat knusse en gezellige gevoel![]()
Alleen na één week heb ik het wel weer gezien... ik snap je idee dus wel ts.. maar om dat nou drie maand te hebbennee dank u vriendelijk..
Dan verlang ik terug naar de lente