Al zou ik er niet zo een slokkie van nemen...
Op die bruine bij mij staat t volgende:
- Natuurlijk gewonnen en gerijpt
- Met karamel gekleurd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sjors493 schreef:welk het meest stinkt werkt het goedst!!
Die kruiden helpen dus echt niet tegen de vliegen.
Ik gooi als laatste de hertshoornolie erbij. Ik wil het flesje weer dicht doen. Dan moest ik eerst weer zo'n doorzichtig stopje erop doen voor ik de draaidop erop kan doen. Druk ik dat stopje erop. Hij klemt een beetje, dus ik geef wat kracht en hij springt in 1x op de plek. Maar door die kracht vlogen er kleine spettertjes alle kanten op. Die kwamen dus mooi in mn gezicht...
jij hebt geen last van vliegen meer

Lieshorses schreef:Omdat citronella redelijk slecht is; citroensap van de albertheijn! Geel flesje waar cicilia opstaat, je kunt er lang mee doen! voor 60 cent![]()
Ik zou er wel een deel water bij doen ivm het is sterk spul.
verder azijn bij doen, alleen ik heb zelf een vraag;
Mag je die ''middeltjes'' rondom hun ogen smeren? Gaat het dan niet tranen ofzo, omdat het citroen en azijn is? Ik bedoel niet In de ogen maar rondom
alvast bedankt
maar dat citroensap blijft dat niet heel erg viezen vlekken achter?
Sjors493 schreef:Lieshorses schreef:Omdat citronella redelijk slecht is; citroensap van de albertheijn! Geel flesje waar cicilia opstaat, je kunt er lang mee doen! voor 60 cent![]()
Mag je die ''middeltjes'' rondom hun ogen smeren? Gaat het dan niet tranen ofzo, omdat het citroen en azijn is? Ik bedoel niet In de ogen maar rondom
alvast bedankt
ga het zeker proberenmaar dat citroensap blijft dat niet heel erg viezen vlekken achter?
rond de ogen doe ik nooit wat spul, ook niet uit de RS. alleen als we gaan rijden of buitenrit.
Sjors493 schreef:Lieshorses schreef:Omdat citronella redelijk slecht is; citroensap van de albertheijn! Geel flesje waar cicilia opstaat, je kunt er lang mee doen! voor 60 cent![]()
alvast bedankt
ga het zeker proberenmaar dat citroensap blijft dat niet heel erg viezen vlekken achter?
rond de ogen doe ik nooit wat spul, ook niet uit de RS. alleen als we gaan rijden of buitenrit.
), en het extract toegevoegd.
. Op de één of andere manier is mijn brouwsel iets te dik geworden.. geen idee hoe dat komt? Sjors493 schreef:Sjors493 schreef:
Hoefolie gemaakt van zonnebloem en olijf olie
werkt wel goed,