Op die bruine bij mij staat t volgende:
- Natuurlijk gewonnen en gerijpt
- Met karamel gekleurd
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjors493 schreef:welk het meest stinkt werkt het goedst!!
Lieshorses schreef:Omdat citronella redelijk slecht is; citroensap van de albertheijn! Geel flesje waar cicilia opstaat, je kunt er lang mee doen! voor 60 cent![]()
Ik zou er wel een deel water bij doen ivm het is sterk spul.
verder azijn bij doen, alleen ik heb zelf een vraag;
Mag je die ''middeltjes'' rondom hun ogen smeren? Gaat het dan niet tranen ofzo, omdat het citroen en azijn is? Ik bedoel niet In de ogen maar rondom
alvast bedankt
Sjors493 schreef:Lieshorses schreef:Omdat citronella redelijk slecht is; citroensap van de albertheijn! Geel flesje waar cicilia opstaat, je kunt er lang mee doen! voor 60 cent![]()
Mag je die ''middeltjes'' rondom hun ogen smeren? Gaat het dan niet tranen ofzo, omdat het citroen en azijn is? Ik bedoel niet In de ogen maar rondom
alvast bedankt
ga het zeker proberenmaar dat citroensap blijft dat niet heel erg viezen vlekken achter?
rond de ogen doe ik nooit wat spul, ook niet uit de RS. alleen als we gaan rijden of buitenrit.
Sjors493 schreef:Lieshorses schreef:Omdat citronella redelijk slecht is; citroensap van de albertheijn! Geel flesje waar cicilia opstaat, je kunt er lang mee doen! voor 60 cent![]()
alvast bedankt
ga het zeker proberenmaar dat citroensap blijft dat niet heel erg viezen vlekken achter?
rond de ogen doe ik nooit wat spul, ook niet uit de RS. alleen als we gaan rijden of buitenrit.
Sjors493 schreef:Sjors493 schreef: