Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
t is nog nooit zó dik geweest. Sinds dat ie weer op stal staat (komt gelukkig nog steeds meerdere uren per dag buiten met vriendjes) is hij al in de rui. Tot op een gegeven moment dat ook al had ik m met de furminator gepoetst dan lag er na 5 min weer een deken van losse haren op zijn vacht. Hij kreeg er ook jeuk van en was na een kwartiertje rijden al doorweekt 

smurffie schreef:Pas in juni in de zomervacht? Das niet best, zou ik toch is kijken waarom dat dan pas is!!
welzijn van de pony gaat voor, maar hier zit dr al deel zomervacht op. ALs je nu scheerd zit je echt al aan de zomervacht, zeker als ze heel erg haren, wat denk je dat daar onder zit?
Koop zo'n ijzeren zweetmes, lekker Een week a 2 goed borstelen en ze behouden hun eigen waterbestendige vacht.
Citaat:lijkt bijna of je anti-scheren bent..
soms is het echt verstandiger om te scheren, voor een pony is het echt niet fijn als het zometeen warmer word en het dier nog voledig in wintervacht is.

). Maar idd voor dezelfde doelen als jij Keshia, wil ik hem 's winters misschien ook kort houden zodat hij beter zijn warmte ed kwijt kan. Eerst eens zien of we 's winters fanatiek genoeg aan het werk gaan daarvoor en dan zie ik wel verder.