Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mickskeh schreef:Als het overdag boven de 15 graden is gaat ie overdag af en als het 's nachts blijvend niet meer vriest, gaat ie ook 's nachts af..
@ Sjoyceje Inderdaad! Er zijn ontzettend veel mensen die hun paarden 'vermenselijken', die arme dieren staan kletsnet onder zo'n dikke deken, terwijl de baasjes nog steeds beweren dat hun paarden het zo ontzettend koud hebben.......
Mickskeh schreef:haha bij ons op stal loopt er zelfs iemand in een spaghettitopje ronddus die heb ik al wel gezien haha!
Ik bedoelde dat die paarden vaak buiten nog onder een dikke deken staan, en als ze gepoetst worden (op stal dus) en de deur gaat open, roepen zulke mensen: pas op mijn paard vat nog kou (bij + 10 graden...) Dát is mijn ergernis.........het zijn paarden, geen babies!
jesito schreef:Gisteren was het hier 17 graden en vandaag ook, dan vind ik een deken echt grote onzin.
Als een paard al zweet onder zijn deken heeft die het al heel erg warm en zo lang zou ik niet wachten.
Junia schreef:jesito schreef:Gisteren was het hier 17 graden en vandaag ook, dan vind ik een deken echt grote onzin.
Als een paard al zweet onder zijn deken heeft die het al heel erg warm en zo lang zou ik niet wachten.
Nonsens, je moet wachten tot 'ie *PING* zegt, anders is hij nog niet gaar!
Lekker toch, dat braadstomen
Ariebren schreef:Ik denk dat ik maar een paardendeken winkel ga beginnen.
Inclusief wasserij, hier is goud te verdienen.
Mensen, waar zijn jullie mee bezig.
We doen de koeien, schapen, geiten, honden en katten toch ook geen deken om.
Enne niet gaan beginnen over enkele honden rassen die geen vacht hebben.
Ariebren schreef:Dat is weer echt het broodje aap verhaal.
Iedereen doet het, maar niemand durft het NIET te doen.