jouw paard staat lekker verzorgt op zijn stalletje, komt eruit en krijgt zijn natje en zijn droogje.
denk dat jij meer last krijgt van jouw schuldgevoel dan hij omdat jij even niet komt.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kan ik weer heerlijk in de bossen rijden met mijn knol hahah

hahastalone2 schreef:Ik ga sowiso niet elke dag (volpension) maar ze willen de paarden met dit weer niet naar buiten doen. En als ik Bowie in zijn eentje doe breekt- ie de hele tent af. Ik vind het vre- se- lijk dat hij nu even 27/7 binnenstaat tot zaterdag. Dan staat hij 48 uur binnen in de stal. Wel een ruime halfopen met veel sociaal contact, maar ja.
Als ik hem even buiten zou zetten, zou hij ook stilstaan. Ik troost mezelf met de gedachte dat genoeg paarden het slechter hebben en dat die bijna nooit buiten komen. Maar ik lig er s'nachts wel wakker van en dan ligt meneer lekker te kurken in zijn stal....
Toch een ENORM schuldgevoel!!!!!!!
begrijp ik nu goed dat jou paard helemaal niet uit zijn stalletje komt??_Jordy_ schreef:stalone2 schreef:Ik ga sowiso niet elke dag (volpension) maar ze willen de paarden met dit weer niet naar buiten doen. En als ik Bowie in zijn eentje doe breekt- ie de hele tent af. Ik vind het vre- se- lijk dat hij nu even 27/7 binnenstaat tot zaterdag. Dan staat hij 48 uur binnen in de stal. Wel een ruime halfopen met veel sociaal contact, maar ja.
Als ik hem even buiten zou zetten, zou hij ook stilstaan. Ik troost mezelf met de gedachte dat genoeg paarden het slechter hebben en dat die bijna nooit buiten komen. Maar ik lig er s'nachts wel wakker van en dan ligt meneer lekker te kurken in zijn stal....
begrijp ik nu goed dat jou paard helemaal niet uit zijn stalletje komt??
word ook niet gelongeerd of gereden??
Astridhorse schreef:Ik ga sowiso niet elke dag (volpension) maar ze willen de paarden met dit weer niet naar buiten doen. En als ik Bowie in zijn eentje doe breekt- ie de hele tent af. Ik vind het vre- se- lijk dat hij nu even 27/7 binnenstaat tot zaterdag. Dan staat hij 48 uur binnen in de stal. Wel een ruime halfopen met veel sociaal contact, maar ja.
begrijp ik nu goed dat jou paard helemaal niet uit zijn stalletje komt??_Jordy_ schreef:Astridhorse schreef:Ik ga sowiso niet elke dag (volpension) maar ze willen de paarden met dit weer niet naar buiten doen. En als ik Bowie in zijn eentje doe breekt- ie de hele tent af. Ik vind het vre- se- lijk dat hij nu even 27/7 binnenstaat tot zaterdag. Dan staat hij 48 uur binnen in de stal. Wel een ruime halfopen met veel sociaal contact, maar ja.
begrijp ik nu goed dat jou paard helemaal niet uit zijn stalletje komt??
word ook niet gelongeerd of gereden??
.
De winter is nog maar net begonnen dus het zou nog veel vaker voor kunnen komen natuurlijk......