Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
funnyhorses schreef:Ts heb je geen foto van je pony zonder deken?
Ik denk dat je pony aangeeft dat het waarschijnlijk toch te warm is voor een deken en dan kan het gaan irriteren/broeien.
Ik heb bijv. een Fjord en die gooit nu toch wat haren eraf,ze heeft het toch te warm en staat 24 uur buiten met inloopstal.
Als je nou een duidelijke foto kunt zetten van je pony waar de vacht duidelijk opstaat dan kunnen we misschien beter advies geven.
En vragen stellen is helemaal niet erg hoor,jij stelt ze tenminste!!!!
Jill__xX schreef:funnyhorses schreef:Ts heb je geen foto van je pony zonder deken?
Ik denk dat je pony aangeeft dat het waarschijnlijk toch te warm is voor een deken en dan kan het gaan irriteren/broeien.
Ik heb bijv. een Fjord en die gooit nu toch wat haren eraf,ze heeft het toch te warm en staat 24 uur buiten met inloopstal.
Als je nou een duidelijke foto kunt zetten van je pony waar de vacht duidelijk opstaat dan kunnen we misschien beter advies geven.
En vragen stellen is helemaal niet erg hoor,jij stelt ze tenminste!!!!
ik zou heel graag een foto op bokt willen zetten maar het lukt me niet![]()
ik heb de 'help' info al gelezen maar het lukt me ng steeds niet ...
wizewo schreef:Zal Ts even helpen
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 2275_n.jpg
Pony is een ZEER slim beestje, met een grote dosis 'humor'. Een klets brutaliteit en eigendunk, goede fluffy wintervacht, dus koud zal hij het zeker niet hebben Jill. Vermoedelijk is dat de reden. (ik zou vooral zorgen dat je een goed zweetdeken hebt, zodat hij snel droogt na het rijden).
Klets stroom staat zeker op de weides(als het aan staat), eten krijgen ze meer dan genoeg ook ruwvoer. Beestje komt wat dat betreft echt niks te kort. Ik snap ook heel goed waarom ze hem liever niet op de weide zetten. Je zit heel snel op een hele drukke baan, equivalent aan een snelweg en met zijn ondeugende karakter vind hij echt wel ergens een zwakke plek.
Wat zekerder zijn van jezelf Jill en vragen stellen als het niet lukt. Maar wat had hij dat blauwe deken veruineerd zeg! Nog nooit zo'n sloper gezien. Dat je niet wat en wanneer ze juist te eten krijgen, vind ik niet zo vreemd. Dat gebeurt op uitzondering van het hooi altijd op uren dat ze niet verwachten dat er paarden uit stal gehaald worden om te werken, buiten peniongasturen dus.
.
Jill__xX schreef:heb ondertussen ook gehoord van de vorige eigenaars dat ze er ook al problemen mee hadden, ze hadden hem geschoren 2 dekens opgelegd, op de wei gezet gevolg hij had zijn dekens op en stond heel de winter in de vrieskoude buiten stond te rillen maar had dat liever dan zijn deken op te laten tja ik denk niet dat ik een oplossing ga vinden, tog bedankt voor jullie hulp en tips
. Leg je er maar bij neer dat je pony gewoon een sloper is..
Hij ziet er ook wel ondeugend uit. Aukelizzy schreef:Jill__xX schreef:heb ondertussen ook gehoord van de vorige eigenaars dat ze er ook al problemen mee hadden, ze hadden hem geschoren 2 dekens opgelegd, op de wei gezet gevolg hij had zijn dekens op en stond heel de winter in de vrieskoude buiten stond te rillen maar had dat liever dan zijn deken op te laten tja ik denk niet dat ik een oplossing ga vinden, tog bedankt voor jullie hulp en tips
Dan ligt het dus echt niet aan jou hoor... Leg je er maar bij neer dat je pony gewoon een sloper is..
Hij ziet er ook wel ondeugend uit.