Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FitzChivalry schreef:De mijne krijgt geen deken op.. dat vind ik veel te veel gedoe, en hij heeft een prima wintervachtje..
Een beetje te dik om te werken, maar ik scheer er dan de hals uit.
zap schreef:FitzChivalry schreef:De mijne krijgt geen deken op.. dat vind ik veel te veel gedoe, en hij heeft een prima wintervachtje..
Een beetje te dik om te werken, maar ik scheer er dan de hals uit.
Heb je hier misschien een foto van? Of een model? En gooi je ze dan daarna ook geen deken op?
Ik wil mijn pony ook geen deken opdoen, gewoon omdat ze er een hekel aan heeft. Ik moet erbij ook zeggen dat de mensen op stal alweer staan te dubben wat ze erop moeten gooien en dat ik het heerlijk vind om daar niet over na te hoeven denken. Overigens is die van mij na een flinke buitenrit en flink bezweet, binnen 15 minuutjes stappen/grazen weer kurkdroog
. Dus nodig is het zeker nog niet
spiritxxx schreef:Ik laat mijn ene paard zonder en die andere misschien ook, maar dat weet ik nog niet zeker. Want die zweet heel veel tijdens het rijden.
Maar hoe doen jullie dat met rijden en die dikke vacht? dan gaan ze toch enorm zweten?
spiritxxx schreef:Maar hoe doen jullie dat met rijden en die dikke vacht? dan gaan ze toch enorm zweten?