Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ze was goed fanatiek
Wietsje92 schreef:Ik overweeg ook om een streep te scheren bij 2 van mijn haflingers. Heeft er iemand ervaringen met dit apparaat? --> http://www.agradi.nl/dierbenodigdheden/ ... 502022/132 Aangezien ik op stal geen stroom heb, wel zo handig met accu, maar doet de accu het lang? Of is die binnen 10 minuten leeg?
je zet hem zo weer in elkaar hoor. Morrie schreef:Wietsje92 schreef:Ik overweeg ook om een streep te scheren bij 2 van mijn haflingers. Heeft er iemand ervaringen met dit apparaat? --> http://www.agradi.nl/dierbenodigdheden/ ... 502022/132 Aangezien ik op stal geen stroom heb, wel zo handig met accu, maar doet de accu het lang? Of is die binnen 10 minuten leeg?
die heb ik, hij is niet in 10 minuten leeg, maar valt wel regelmatig uit elkaarje zet hem zo weer in elkaar hoor.
Scheren zonder opzetstuk,die zijn nl 6 mm en dan zie je er niets van
Citaat:Er staat ook nog een goedkopere op, van 20 euro t zelfde model, maar die is denk ik minder dan..
cella00 schreef:hoi.
ik vind scheren geen optie. je hebt namelijk ook van die coolingsdekens. die helpen echt super goed. eerst tien min uitstappen en dan op stal die deken erop. is hij zo droog. bij mijn paard is het zweet in 5 min weg na zware training. miss een idee
. Mijn scheermachine is net binnengekomen en de gebruiksaanwijzing is doorgenomen. Nu moet ik hem olieën voor gebruik. Maar ik word er niet wijs uit wáár ik precies de olie op moet doen? Doe ik dat op het mesje, wat door de vacht heen gaat? Kan iemand me dat uitleggen? 
Antheman schreef:Wellicht heb ik een heel domme vraag. Mijn scheermachine is net binnengekomen en de gebruiksaanwijzing is doorgenomen. Nu moet ik hem olieën voor gebruik. Maar ik word er niet wijs uit wáár ik precies de olie op moet doen? Doe ik dat op het mesje, wat door de vacht heen gaat? Kan iemand me dat uitleggen?

timokyana schreef:hihi,bij de kruidvat 17 euro geloof ik
flauwe eigenaar hoor
Morrie schreef:Antheman schreef:Wellicht heb ik een heel domme vraag. Mijn scheermachine is net binnengekomen en de gebruiksaanwijzing is doorgenomen. Nu moet ik hem olieën voor gebruik. Maar ik word er niet wijs uit wáár ik precies de olie op moet doen? Doe ik dat op het mesje, wat door de vacht heen gaat? Kan iemand me dat uitleggen?
je moet de messen oliën, voor en tijdens het scheren. Na afloop maak je het hele apparaat schoon met het borsteltje.
Je voelt vanzelf wanneer je moet oliën tijdens het scheren, ligt er ook aan hoe dicht en lang de vacht is.

:P
Mijn draver wordt redelijk veel geschoren en moet wel een deken op. Mijn shetje kijrgt alleen een streep over zijn luchtpijp zodat hij lekker zonder dekens kan blijven. Tegen de lente gaat er dan wat meer af.