Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik hoop van niet van mij mogen ze gelijk uitsterven of doorschuiven naar het volgende land :p
Ziet er niet goed uit voor volgend jaar:p Erger als dit kan echt niet meer (hoop ik
) Ik heb zelfs met de vliegemepper op paardje zitten meppen, int begin vond ze het een beetje raar maar na een tijdje kwam ze de stekende dazen aanbieden hahaha
Renee1990 schreef:Er zijn toch wel wat dazen bij mij, in bepaalde stukken bos,
die vermijd ik ook rond deze tijd, dan loop ik een stukje om,
maar de vliegen zijn dit jaar gewoon echt niet normaal,
ben al bezig met de 3e fles vliegenspray (Rocale)
GaelleS schreef:MASSAS Dazen en vliegen!!! Echt waar het is niet vol te houden! Dazen zitten er nu met minstens 20 en vliegen komen in 100-tallen, kwordt er zelf ook door gepest ARGH
Dit jaar ook 1 horzel gezien, maar geen eitjes.. Heb hem proberen dood te meppen maar niet in geslaagd :p
EDIT: Dit is in België, niet zo ver van Brussel :p
jessje schreef:Wat grappig, ik woon ook niet zo ver van brussel en vind het dit jaar wbt dazen meevallen, vliegen zijn er wel veel meer heb ik de indruk, en die krengen raken altijd op 1 of andere manier m'n huis wel binnen, ranzig !!
En die hebben nog wel een dazenvanger staan. Bravura schreef:Vorig jaar werd je achtervolgd door hordes dazen tijdens het rijden. In de wei werden de paarden ook gek er van, ondanks de vliegendekens. Dit jaar zie ik maar een enkele daas bij de paarden in de buurt. Zou dat aan de spray liggen die ik voor ze gebruik, of zijn er echt zo weinig? Bij de buren hebben ze er veel meer last van, dan zou het erg plaatselijk zijn.En die hebben nog wel een dazenvanger staan.