Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mariskalove schreef:Als je in bijv. Griekenland kijkt staan de paarden daar vaak ook heel de dag buiten, terwijl het daar dijkwijls warmer is dan hier.

Het is dat het zo warm was, anders kregen ze hun vliegendeken op. Maar dat is nu echt te warm, ze gaan dan echt smelten. RandyOrton25 schreef:ik heb medelijde met mijn pony's neus die gaat verbranden arm ding.
vanavond een goede laag met aftersun er op.
bij ons hebben ze ook geen schaduw op het land wel genoeg water en ze kunnen ook niet op stal
daar is het nog warmer.
.
. Ga haar zo onder de douche zetten en daarna....tja zal ik moeten lopen ofzo om haar in de schaduw te houden. Er wordt een nieuwe stal gebouwd, op moment geen stal. Baal ervan, want ik wilde ook wel iets anders gaan doen. Nu verplicht ik mezelf tot erheen fietsen en het paard verzorgen, terwijl ze van iemand anders is. Maarja...die doet er niks aan
. Hopelijk is deze dag snel voorbij. Ze overleeft het heus wel, daar ben ik niet bang voor, maar ik wil gewoon het beste voor m'n paardje!!
. Ik heb de indruk dat ze meer last hebben van vliegen en dazen dan van de hitte. 
LecyTinker schreef:IN heel erg warme landen zoals bijvoorbeeld australie is het een droge hitte en ik had er totaal geen last van daar.

.
. 
maar hij vindt een lauwe douche ook heerlijk (en daarna lekker rollen in de bak).
. Ze kan geen beschutting zoeken op het land, dus bescherm ik haar door haar op stal te laten staan. Natuurlijk lekker douchen na het rijden en vaak ook nog even 's middags een douche. Meer kan je gewoon niet doen met dit weer....