heb nu al 3 dagen een zomerstop ingelast
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gentlegiant schreef:XThisIsMeX schreef:Op een handelsstal moet je natuurlijk wel rijden, maar als je zelf de keuze hebt dan toch liever niet hoor
Niet alleen op een handelstal ook op een trainingsstal moet gewerkt worden hoe warm het ook is helaas
_Nancy schreef:Dat is zeker waar.
Ik werk af en toe ook op een stal, en hun beginnen daar om 9 uur met rijden.
Heb er al een tijdje niet meer gewerkt, maar met dit weer lijkt me zoveel paarden rijden niet echt prettig..
Maar goed, op een handelsstal MOET er gewoon gereden worden.

pres schreef:_Nancy schreef:Dat is zeker waar.
Ik werk af en toe ook op een stal, en hun beginnen daar om 9 uur met rijden.
Heb er al een tijdje niet meer gewerkt, maar met dit weer lijkt me zoveel paarden rijden niet echt prettig..
Maar goed, op een handelsstal MOET er gewoon gereden worden.
Het is mijn eigen stal en zal inderdaad nu ook wel moeten. Hoewel ik ze ook rustig een dagje weide geef tussendoor.
Maar ook toen ik alleen mijn eigen paarden moest rijden deed ik het.
Het is echt heerlijk zo vroeg in de ochtend
In de winter rijd ik ook gewoon in de buitenbak, mijn bak is altijd te rijden. Weer of geen weer dus en ja, er zijn altijd mensen die mij voor gek verklaren.
Gentlegiant schreef:__nina schreef:Ik rij met dit weer wel gewoon maar ik probeer wel vroeg te rijden en we doen wat rustiger aan.
En als het echt te heet is om te rijden dan longeer ik of gaan we stappen buiten
En natuurlijk daarna lekker afspuiten
Uhhhm weet je dat Longeren intensiever is als rijden?