Toen ze even op stal stonden met een zweetdekentje was het gauw over gelukkig.Als het morgen weer zulk weer is krijgen ze een regenjas aan, al had ik eigenlijk gehoopt dat dat niet meer nodig zou zijn. Het werd toch zomer?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Toen ze even op stal stonden met een zweetdekentje was het gauw over gelukkig.
ZusJacobs schreef:Dus, als er sneeuw is of dit zulk weer in de winter staat die ook 24/7 binnen?
Hier staan ze lekker buitenHelemaal niet koud, staan nog liever zonder onderdakje dan in de stal
Alleen de shetlander met de dikste vacht staat graag op stal
Morgennacht loopt het zelfs tegen het vriespunt aan, logisch dat ze in de war zijn en het koud hebben. mimeslosydy schreef:Je hebt een suikerpaard?
Ze kunnen (met een deken waar nodig) best buiten staan met dit weer hoor.

LovingTweety schreef:mimeslosydy schreef:Je hebt een suikerpaard?
Ze kunnen (met een deken waar nodig) best buiten staan met dit weer hoor.
![]()
wat voor paarden heb jij?

mimeslosydy schreef:ik heb ook echte![]()
ik heb een welsh D, heeft van de winter met 2 dikke dekens opgestaan.
en nee dan is het niet verstandig om haar in zulk weer buiten te zetten.
geloof me, ik ken mijn pony beter dan jij![]()
verder staat ze elke dag buiten
Monica_1987 schreef:mimeslosydy schreef:ik heb ook echte![]()
ik heb een welsh D, heeft van de winter met 2 dikke dekens opgestaan.
en nee dan is het niet verstandig om haar in zulk weer buiten te zetten.
geloof me, ik ken mijn pony beter dan jij![]()
verder staat ze elke dag buiten
Dan kun je ze toch een regendeken of iets dergelijks op doen?
)
.ZusJacobs schreef:Sorry, maar mimeslosydy (Moeilijke naam)
ik denk dat jij een verkeerd beeld hebt bij paarden. Paarden maken namelijk een vacht aan (anders dan mensen), ze regelen vaak zelf door hun haren op te zetten of te rillen een comfortabele temperatuur. Óf jouw paard is echt een koukleum, óf jij denk dat hij dat is. Ik wil best geloven, sommige paarden zijn het gewoon echt, dat jouw paardje een paardje bij wijze van suiker is. Maar uit je berichten haal ik die informatie niet
mimeslosydy schreef:ZusJacobs schreef:Sorry, maar mimeslosydy (Moeilijke naam)
ik denk dat jij een verkeerd beeld hebt bij paarden. Paarden maken namelijk een vacht aan (anders dan mensen), ze regelen vaak zelf door hun haren op te zetten of te rillen een comfortabele temperatuur. Óf jouw paard is echt een koukleum, óf jij denk dat hij dat is. Ik wil best geloven, sommige paarden zijn het gewoon echt, dat jouw paardje een paardje bij wijze van suiker is. Maar uit je berichten haal ik die informatie niet
![]()
ik weet heel goed waar ik mee bezig ben, geloof me.
mijn pony is niet van suiker (zoals jullie dat noemen) maar het is geen fjord of ijslander of zoiets.
sommige paarden kunnen gewoon niet 24/7 buiten staan.
jammer dat dat hier op bokt niet gerespecteerd wordt.
Hoezo snel op de teentjes getrapt.
) dat ik deze indruk uit jouw berichten haal.

Hoezo snel op de teentjes getrapt.
) dat ik deze indruk uit jouw berichten haal.
[/quote]