Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nalaenos schreef:en kan je nu een trui breien van het overige paardenhaar??![]()
wel een hele metamorfose zeg!! knap hoor! ze ziet er weer heel mooi uit!
Ze ziet er nu echt mooi uit! Suzanne F. schreef:nalaenos schreef:en kan je nu een trui breien van het overige paardenhaar??![]()
wel een hele metamorfose zeg!! knap hoor! ze ziet er weer heel mooi uit!
Oh ja ik had wel een paar truien kunnen breien denk ik.![]()
Maar ik ga er niet mee lopen.![]()
Ik gooide het haar in de kliko en het leek net alsof er een shetlandpony in de kliko lag....

Sharani schreef:Wow, wat een verschil!
Ik denk dat ze een bleu roan is, in het nl een zwarte moorkop schimmel. Kenmerk van roans is dat ze steeds van kleur veranderen. In mijn profiel staat een foto van mijn bleu roan (alleen is die ook nog dun waardoor zijn lichaam nog lichter is).
Suzanne F. schreef:Sharani schreef:Wow, wat een verschil!
Ik denk dat ze een bleu roan is, in het nl een zwarte moorkop schimmel. Kenmerk van roans is dat ze steeds van kleur veranderen. In mijn profiel staat een foto van mijn bleu roan (alleen is die ook nog dun waardoor zijn lichaam nog lichter is).
Oh ja ik zie het, ze lijkt daar wel wat op qua kleur! Alleen is haar hoofd lichter van kleur, ze moeten toch altijd een zwart hoofd hebben??
Ze is al wel oud hoor, misschien ligt er daaraan?

.