Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eppie38 schreef:Hier verderop staan er ook 2 buiten, en het gaat ze wel goed af denk ik al ben ik blij dat de mijne binnen staan.
Ik denk dat ze als het erop aan komt meer last van de regen hebben dan van de kou of zie ik dat verkeerd?
Delphi2 schreef:Ook onze 3 paarden (Fries, Andalusier en KWPN) en dartmoor-pony staan 24/7 buiten. Omdat ze met noord-oosten wind weinig beschutting hebben heb ik vandaag 12 meter windgaas langs een hek gespannen zodat ze uit de wind kunnen staan. Was alleen niet nodig geweest want ze staan er gewoon naast. Ze krijgen onbeperkt hooi, en een keer per dag bietenpulp met zemelen en een keer geweekte wiesencobs. Ze hebben het niet koud en staan er prima bij.
eppie38 schreef:Ik denk dat ze als het erop aan komt meer last van de regen hebben dan van de kou of zie ik dat verkeerd?
nickyu schreef:sta je in de kou je best te doen , sta je daar met je goede gedrag
en wat doen die knollen
Rijthof schreef:Wij gaan ook 2x per dag naar de wei om het water bij te vullen. Gelukkig was het vanmorgen niet meer bevroren want het was hier +1. De paardjes spelen gewoon door in de sneeuw!
Def schreef:Beetje offtopic, maar wat doen jullie hier trouwens mee 24/7 op de weide?
[VSW] Hoe liksteen droog houden bij 24/7 wei