Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zoefff schreef:Dit was het topic wat ik zocht!!!we zouden zondag met stal een rit gaan maken maar we haken allemaal af ivm het weer. Nu lijkt het me schitterend met dit weer in het bos, alleen het enge vind ik dat je niet weet of er plassen en dus ijs op het ruiter pad liggen, daarnaast is het 'mulle ' zand hard bevroren en zitten er dus rare kuilen in, dat is een beetje mijn angst. Met een groep gaat het zoiezo niet gebeuren want dan worden ze te druk. Maar missschien dat ik zaterdag of zondag toch even een klein rondje ga maken. Hoevenkrabber mee en gaan met die banaan en zorgen voor een thermoskan met warme choco bij terug komst!!!
Houden jullie de dekens op bij geschoren paarden?? Denk dat Troy zijn fleece dekentje lekker over hem heen hou...
en gewoon in het gras stappen.
ben een beetje bang dat hij dus te fris is als ik nu met hem naar buiten ga (meneer is 4 jaar) dus hoop dat mijn baas snel terug is van zijn afspraak en vroeg naar huis mag zodat ik hem eventjes in de wei kan laten grazen en als hij rustig is even een uurtje kan laten staan, dan longeren en morgen nogmaals en daarna rijden. Hoop dat het mag van de pensionhouder (de wei in)
heb hem natuurlijk zo snel mogelijk wee romhoog getrokken ama rhijd eed eht nog eens dus tjah... heb hem maar in de wei gezet...
Lekker warm voor mijn benen en voor haar billen/flanken/buik
) gereden, stap en draf. Ging prima. Het beste kun je in verse sneeuw rijden, die dus mooi wit is en 'ongeplet' door fietsen/auto's/etc. Daar heeft het paard meer grip op dan op een spoor van een voertuig, merk ik. Overigens heeft mijn paard geen ijzers. 
divi schreef:Nou ik ging gister zelf al onderuit met mijn fietsje laat staan mijn paard op ijzers!
En de sneeuw blijft meestal onder de hoeven plakken en als het erg vast op elkaar gaat zitten wordt het ijs en dan kun je het zeker wel vergeten!