Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xNursiex schreef:Ik had vandaag goede hoop dat de buitenbak te doen was, maar bij pas 1 schoven we al van de hoefslag af. Dat werd hem dus nietDus ben ik maar buiten gaan rijden, gewoon een klein rondje, zonder bos. Gewoon maar even de benen gestrekt hebben.
En dromen van een bak met anti/vries
? 
. De bak wordt bijna dagelijks bijgehouden en is dus goed vlak en strak en niet kéihard. Ik stap en draaf gewoon en een rustig galopje gaat ook prima. Isaura schreef:xNursiex schreef:Ik had vandaag goede hoop dat de buitenbak te doen was, maar bij pas 1 schoven we al van de hoefslag af. Dat werd hem dus nietDus ben ik maar buiten gaan rijden, gewoon een klein rondje, zonder bos. Gewoon maar even de benen gestrekt hebben.
bestaat dat een bak met anti vries?
x_Charlie schreef:Ik rijd gewoon om de dag in de buitenbak. De bak wordt bijna dagelijks bijgehouden en is dus goed vlak en strak en niet kéihard. Ik stap en draaf gewoon en een rustig galopje gaat ook prima.
Waaltje schreef:xNursiex schreef:Ik had vandaag goede hoop dat de buitenbak te doen was, maar bij pas 1 schoven we al van de hoefslag af. Dat werd hem dus nietDus ben ik maar buiten gaan rijden, gewoon een klein rondje, zonder bos. Gewoon maar even de benen gestrekt hebben.
Ik hou mij aanbevolen ben de eerste die hem wil uitproberen![]()
Echt een ellende die bevroren bakken. Buitenrijden is hier voor mij geen optie, gewoon onmogelijk. Moet dan met trailer op pad, maar ja bos is denk ik ook te hard?
Die van mij hebben gedwongen vakantie
Roziee schreef:Lekker aan de hand naar buiten. Verzorgpaardje heeft geen ijzers dus rijden op de weg gaat ook moeilijk. En anders krijgt hij lekker ijsvrij