Geschoren vosje/wild valk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 14:40

Romy, jouw pony is geen vos, hij is bruin, en op die foto die jij bedoelt is hij niet grijs, al helemaal geen valk, maar gewoon geschoren bruin. Doordat het haar korter is lijkt het misschien een iets andere kleur maar trek maar eens een haar uit een ongeschoren vacht, die is onderaan ook wat grijzig.

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:51

In mijn profiel staan ook wel duidelijke foto's van mijn wildkleur merrie van vorig jaar. In de zomer is ze haast voskleurig (met aalstreep en wildstrepen) en nadat ze is geschoren, is ze beigekleurig. Ik vind het prachtig!

Geschoren: Afbeelding

Na 5 maanden: Afbeelding

En vlak voordat ze weer werd geschoren: Afbeelding

jendemen25

Re: Geschoren vosje/wild valk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 12:29

ik heb mijn pony gisteravond geschoren, ook een vos was erg benieuwd wat eronder zat. ik vind haar nu wel heel anders maar wel heel mooi geworden. het lijkt net of ik een nieuwe pony heb!
ik heb een 300gr dekene opgelegd waterdicht van bucas en een hals. heb nog een 200 grams die er later nog onder kan. en als er evt een deken stuk gaat je weet maar nooit dan heb ik nog een 300 en een 200 gr deken, alstijd handig!