Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
HippoLogic schreef:Diablo schreef:Wat ik me nou afvraag he....als je zo'n dazenval hebt staan, betekent dat dat dat ze niet meer op je paarden gaan zitten? Kan me dat nl. niet voorstellen.....
Ja!
Als ze van de bal vliegen, gaan ze nl omhoog. De val in.en wat er in je val zit, landt niet meer op je paard of elders.
Diablo schreef:Ja, dat snap ik wel. Maar voor die ene in de val, komen er toch gewoon weer nieuwen?
Ik sla er bijv. ook een heleboel dood, die op mijn paard zitten, maar twee tellen later zitten er alweer evenveel op.
Diablo schreef:Vorame, ik denk dat, voor die 13 die in de dazenval terecht komen, er in no time weer 25 nieuwen zijn...ik denk niet dat je het verschil merkt en je paard al helemaal niet.
vorame schreef:Diablo schreef:Vorame, ik denk dat, voor die 13 die in de dazenval terecht komen, er in no time weer 25 nieuwen zijn...ik denk niet dat je het verschil merkt en je paard al helemaal niet.
Die nieuwe moeten uit eitjes komen die gelegd zijn door andere.
Hoe minder andere, hoe minder eitjes.
En ik las eens dat die beesten 4 weken leven.
Als je er dan elke dag 15 vangt scheelt dat toch een hoop dazen om je paarden.
owens-mama schreef:Ik heb een vuilniszak ingesmeerd, in de vuilniszak zit een jerrycan. ook hier vang ik er wel wat mee. niet veel.
zak scheurtniet.. verder heb ik stroken transsportband ingesmeerd. die zijn half rond. maar dat weet ik vanavond pas of het effectief is. wordt vervolgd
soesita schreef:Als ik me niet vergis staat op de orginele website van de loer ook dat ze al geexperimenteerd hebben met andere vormen maar dat het toch echt wel een ronde vorm moet zijn. Zwemband is dan misschien een alternatief maar een bakplaat gaat volgens mij niet goed werken.
De oplossing met grijze vuilzak en insektenlijm klinkt veelbelovend. Alleen de vraag of de vuilzak tijdens het insmeren niet scheurt?
Ik blijf benieuwd.
vorame schreef:soesita schreef:Als ik me niet vergis staat op de orginele website van de loer ook dat ze al geexperimenteerd hebben met andere vormen maar dat het toch echt wel een ronde vorm moet zijn. Zwemband is dan misschien een alternatief maar een bakplaat gaat volgens mij niet goed werken.
De oplossing met grijze vuilzak en insektenlijm klinkt veelbelovend. Alleen de vraag of de vuilzak tijdens het insmeren niet scheurt?
Ik blijf benieuwd.
Waarom vliegen ze je dan ook in de auto met groepen achterna?