nieuwe oplossing tegen vliegen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: nieuwe oplossing tegen vliegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:31

Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd, maar ik zie alleen prikplekken op de hals waar de deken terugschuift en niet op de kont waar de deken echt op rucht.
Terwijl ik zelf wel eens dwars door een spijkerbroek heen gestoken ben.

Mar_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 13:58

De da is net bij mij geweest omdat mijn paard dus ook helemaal onder zit.Mijn paard werd helemaal gek van de jeuk en heeft daar nu een prik voor gehad en ook 1 voor de allergische reactie.Ik moet nu afwachten of het aanslaat.

Bij mijn paard is het 's avonds een stuk minder en 's ochtends zit hij weer helemaal onder.

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 08:22

als het niet overgaat, gewoon direct naar utrecht ofzo laten sturen, dat gehannes met constand dierenarts, medicijnen etc is nog vreselijker :+ is mijn ervaring nu.

dubbeldun is dat gewoon een lap stof?? en hoe dan ongv vast gemaakt :) ??

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 10:50

Het is van dat hele dunne parachute-stof. In de bovenkant zit een stukje elastiek door een boordje.
Nadeel is alleen dat bij de achterbenen boven de sprong het niet goed blijft hangen en je wilt het elastiek ook niet teveel laten 'knellen'. Dus achter zakten ze nogal af.
Overigens heb ik nu officiele vliegenbeenbeschermers van Cashel. Zelfde materiaal als van een stugge vliegendeken dus.

Afbeelding

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 17:50

okee dank je, kzal eens gaan kijken en overleggen met DA wat we dan zouden moeten doen.