Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.

hoop zodat het helpt.
Is 's ochtends wel koud, maar gister middag was het 6 en avond 3 graden..
)
Zo schiet het revalideren ook niet echt op natuurlijk.
Ik word er alleen maar kribbig van, zie er tegenop om naar buiten te gaan. Van mij mag de lente ook zeer spoedig komen 
En mijn paard is altijd zo jolig als hij een poos op stal staat, dat er gelijk op met rijden ook geen optie is.
erleyne schreef:Dat zou wel fijn zijn, lekker een uurtje eruit. Dat is hier helaas geen doen, erf is spek en spekglad. We hebben dan wel een binnenbak, maar daar mag ik mijn paard eigenlijk niet in stappen. Toch maar even gedaan, even een kwartiertje. Maar meneer is een grote stuiterbal, dus die ging aan de kletter. Weer op stal gezet dan maarZo schiet het revalideren ook niet echt op natuurlijk.

erleyne schreef:Omdat de bodem te zacht is voor een goede revalidatie. Beetje krom geschreven misschien, van de stalhouder mag ik daar stappen wat ik wil. Sterker nog, als ik wil stappen stuurt ze anderen bij wijze nog de bak uit ( heeft zelf helaas ook een paard gehad met peesblessure ). Maar volgens de da is het stappen in de bak niet nuttig, alleen op vlak hard terrein stappen helpt voor het herstel.
Vond het al zo raar....