Maar ik neem verder geen risico en hij gaat dus gewoon naar binnen ( zoals elke avond )
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Yinari schreef:Naaltje schreef:(ik wandel met pony-lief ook gerust een rondje op 31 deczo droog is ie..)
Dát durf ik niet meer. Twee jaar geleden vond één of ander joch van een jaar of 14 het grappig om rotjes voor mijn pony haar voeten te gooien! Ik liep langs de weg met haar, en het is een wonder dat ik haar kon houden (met bit, in een reflex touw om neus gedaan.... ik snap het nog steeds niet).
Sindsdien ben ik als de dood dat er meer van die grappige types rondlopen. Ik moet er niet aan denken dat ik haar langs de weg los had moeten laten.

!
oud en nieuw gevoerd met oliebollen, hete thee en de paarden haha
_rosita_ schreef:Dat vind ik nu idd ook minder dat die grond zo hard en hobbelig is.... Als ze dan ff een sprintje willen trekken kan het niet of doen ze het toch en is het struikelen geblazen..
Nou ja.. zie het wel... ben er toch zelf bij, ze krijgen op de dag weinig eten, en dan even voor 12 een baal hooi met muesli, dat houdt ze dan wel even bezig en kriebelen wil ook altijd wel helpen