Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

marrlinde schreef:rijden en longeren, all-weather bodem
!

onze bak is nu gelukkig vernieuwd! Als het goed is word ie niet meer nat claudianoa schreef:bij ons is de bak hard, Maar de boer sleept hem elke dag zodat die recht blijft, kan je wel even stappen. Sommige mensen draven er ook gewoon in, maar daarvoor vind ik hem te hard. Bovenste laag blijft zo wel zacht! Zelfs de paddocks worden elke dag gesleept om ongelukken te verkomen, helemaal top!
Honesty schreef:claudianoa schreef:bij ons is de bak hard, Maar de boer sleept hem elke dag zodat die recht blijft, kan je wel even stappen. Sommige mensen draven er ook gewoon in, maar daarvoor vind ik hem te hard. Bovenste laag blijft zo wel zacht! Zelfs de paddocks worden elke dag gesleept om ongelukken te verkomen, helemaal top!
Dat is netjes zeg! Zie ik hier nog niet gebeuren.
claudianoa schreef:Ja ben er ook erg blij mee, het is niet luxe maar word super aan de paarden gedacht, voor de paarden dus op en top. En dat voor 155 euro incl! 1 keer in de week helpen voeren en binnen halen, maar dat heb ik er wel voor over!
als ik dat allemaal zo lees, zou ik gek worden, straks vriest het nog 3 weken, kan je echt lang niet trainen, eerst modder en dan een schaats baan, ik zou echt verhuizen van stal dan!
succes allemaal