Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:@smurfie; het is niet mijn bedoeling om je belachelijk te maken. Maar misschien had je het mijn bericht wat beter kunnen lezen voor je een oordeel gaf. Geen probleem om het toe te lichten!
Er zat al een wrat, daar is een bilkoord tegen aan gaan schuren, wrat viel eraf en er kwam een sarcoid voor terug (verdiep je vooral eens verder in wratten en sarcoiden als je het nog steeds niet geloofd). Heb jij gezien dat het bilkoord onder het bloed zat en huid een snee had met hetzelfde formaat?
Dus hou aub op met verkondigen dat de bilkoord er niet voor verantwoordelijk kan zijn, ik heb er geen reden voor om onzin te verkondigen. Je nodigt mij zo uit om een tegenreactie te geven.
Einde discussie. Ontopic!
Huppel12 schreef:Hallo!
Ik ben helaas nieuw op dit forum dus mijn excuses als deze vraag al gevraagd is,
maar ik zie zo vaak dat paarden buitenstaan met een deken ook al regent het keihard.
Is dat slecht voor een paard? die deken zuigt zich natuurlijk helemaal vol.
Of kan een paard dat wel aan?
Gladijs schreef:Hahahah jongens nou niet ruzie maken om een wrat of sarcoid, het is al vreselijk genoeg als er zoiets voorkomt![]()
Maar mijn vraag is of er iemand weleens wat naar meegemaakt heeft mbt bilkoorden? Er in vast of gewonden gevallen of andere enge dingen? Want ik gebruik ze al jaren en idd ze zijn onhandigmaar mijn merrie plast en mest over een staartkoordje heen plus dat ze inderdaad soms ineens houdini truc poef deken uit
deed...
Amiigo schreef:Gladijs schreef:Hahahah jongens nou niet ruzie maken om een wrat of sarcoid, het is al vreselijk genoeg als er zoiets voorkomt![]()
Maar mijn vraag is of er iemand weleens wat naar meegemaakt heeft mbt bilkoorden? Er in vast of gewonden gevallen of andere enge dingen? Want ik gebruik ze al jaren en idd ze zijn onhandigmaar mijn merrie plast en mest over een staartkoordje heen plus dat ze inderdaad soms ineens houdini truc poef deken uit
deed...
Ja op mijn werk moest ik een deken recht trekken, die hing nog net niet aan de grond met bilkoorden die in z'n lies liepen te snijden, ik stond daar met gevaar voor eigen levenuiteindelijk dat ding maar doorgeknipt want als er druk op kwam sloeg die in blinde paniek om zich heen
had uiteindelijk ook een diepe wond, arm dier.
LiiNd_Y schreef:[ [url=m/FIED5c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe vinden jullie deze deken liggen?
Is niet van mij, maar van bokker Myrna91. Het lukt haar niet om de foto erop te zetten.