Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muiz schreef:Als ik zo naar die tweede en derde foto kijk dan gaat dit ook gewoon inregenen, helaas de vorm van de hals denk ik. Ik zou als je de amigo bravo op doet met regen daar een hals aan vast maken, dan heb je geen natte borst meer.
DuoPenotti schreef:Singeltje korter doe ik zelf.
Pak hem halverwege ergens dubbel en stik dat met de hand vast met van dat pekdraad om te vlechten.
Misschien duur draad maar naar mijn idee wel sterk.
En pak het dan op een punt dat ik de gespen nog kan verstellen.
Knip het dus niet. Kan het altijd weer langer mocht het nodig zijn. En dat singel spul is best open geweven daar steek je zo makkelijk met een naald doorheen.
Sintara schreef:Je kunt eigenlijk het beste gaan voor rechte sluitingen voor met een halve hals. En dan zorgen dat je niet een maat te groot hebt natuurlijk.. maar dat valt echt het smalste.
Kramer heeft die
Tancreda4 schreef:Bedankt voor de tips!
Ik kan niet naaienSuf he. Maar misschien dat mijn ma wel met mij mee kan kijken/helpen om te kijken of we het met de hand kunnen stikken. Anders een schoenmaker of wasserette proberen. Thanks!
manzano schreef:Bucas bestaat niet in 195. Dan heb je denk ik 198? Zou dan een 191 proberen.
Ik heb voor mn pony van Amigo 6.0 en Bucas 5.9.
Nu voor mn nieuwe paard heb ik Amigo 6.6 (is iets ruim, maar zeker niet te groot) en de 6.3 van bucas is dus te groot. Dus ergens matcht het niet.
Pandameisje schreef:manzano schreef:Bucas bestaat niet in 195. Dan heb je denk ik 198? Zou dan een 191 proberen.
Ik heb voor mn pony van Amigo 6.0 en Bucas 5.9.
Nu voor mn nieuwe paard heb ik Amigo 6.6 (is iets ruim, maar zeker niet te groot) en de 6.3 van bucas is dus te groot. Dus ergens matcht het niet.
Dan verkopen ze verkeerde maten bij de ej
Pandameisje schreef:Nou helaas de bucas deken freedom 195 paste ook niet. Deze was weer te lang. Weet iemand of bucas echt groot valt ? Anders wil ik een maat kleiner bestellen. En anders kijken naar ander merk ( mocht iemand nog suggesties hebben )
Spenk schreef:Slmt9 schreef:
Ik vind Bucas juist groot vallen, tenminste qua lengte.
Niet als je het na meet.
Is exact die centimeters.
xDenies schreef:Hilarisch dit.
Irish turnout 50g, maat 185. Met en zonder highneck.
[ [url=m/DlRf7Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hmp5Oc.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de highneck
[ [url=m/X11RaJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LZG09E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Highneck wordt het hem niet. En misschien toch kijken voor een 175.