Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Was vooral benieuwd of er verschil zou zitten tussen de twee. Heb het idee dat shires met rechte sluiting beter zit.
Maar goed die met disk zat bij haar toen ik haar kocht en is net niet lekker waterdicht dus wil wat anders bestellen.
rooslover schreef:Mag ik jullie om advies vragen?
Hoe vinden jullie onderstaande deken liggen?
Het is een 130/183 van Amigo op grote E Pony van 1.60
Ik heb pas de 1.95 opgedaan van mijn andere paard maat deze was echt te groot.
Uiteindelijk komt er misschien nog een liner onder van max 200 gram
[ [url=m/80dDW9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lCAN5S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Spenk schreef:manzano schreef:Ik ga nog wel een maatje kleiner bestellen, maar na hoop meten vrees ik dat die te klein is. Maar wie weet... Als het hierboven ook ervaring is dat hij groter valt.... Anders maar hopen dat we een keer een therapy liner komt.
De normalige therapy cooler is een liner. Die kan gewoon vast in de buitendeken.
Spenk schreef:Net als alle andere dekens van bucas
Aan de klittenbandsluiting bij de hals waar ook het halsstuk aankan. En aan de achterkant de lusjes door de ringetjes van de buitendeken halen.
Tancreda4 schreef:Iemand tips om buiksingels in te korten (of te laten doen)? Ik heb er nu knopen ingelegd maar dat is ook niet alles. Wil de deken alleen liever niet wassen, al eerder een smartex mee verpest
manzano schreef:Maar waarom zou je die cooler vast maken extra? Hij heeft gewoon buiksingels die er er niet af kunnen, dus zou toch ook zo moeten blijven liggen. Of helpt dat vast maken dan tegen het trekken?
Spenk schreef:.manzano schreef:Maar waarom zou je die cooler vast maken extra? Hij heeft gewoon buiksingels die er er niet af kunnen, dus zou toch ook zo moeten blijven liggen. Of helpt dat vast maken dan tegen het trekken?
Ik vind de coolers (heb niet de therapy maar andere cooler) inderdaad beter blijven liggen met vastmaken.
Dan trekken ze hier nooit. En met los gaan die dekens toch over elkaar heen.
Bovendien hebben zowel de normale cooler als de zwarte therapy gewoon afneembare singels.
Tancreda4 schreef:Iemand tips om buiksingels in te korten (of te laten doen)? Ik heb er nu knopen ingelegd maar dat is ook niet alles. Wil de deken alleen liever niet wassen, al eerder een smartex mee verpest