Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
russel schreef:Dat niet wisselen vind ik dus niet kunnen. Je gaat een paard in 25 graden toch niet met een winterdeken opzetten? Dan gaan ze zweten, dan krijgen ze het koud van de zweet, de kou laat weer haren aanmaken, zo ben je iets aan het doen wat erg onaangenaam is voor het dier.
Ga jij met je winterjas op het terras zitten? Dat put uit en dan die avond nog even lekker flink sporten...
russel schreef:Dat niet wisselen vind ik dus niet kunnen. Je gaat een paard in 25 graden toch niet met een winterdeken opzetten? Dan gaan ze zweten, dan krijgen ze het koud van de zweet, de kou laat weer haren aanmaken, zo ben je iets aan het doen wat erg onaangenaam is voor het dier.
Ga jij met je winterjas op het terras zitten? Dat put uit en dan die avond nog even lekker flink sporten...
jesito schreef:Bij mij gaat de deken morgen weer voor even af, het wordt een paar dagen mooi weer.
Morgen zowiezo droog en 20 graden.
Sappos schreef:All in one is 490 gramsmaar dan kan ik ook wel zeggen dat die van mij onder 300 grams hals staat
Verder 100 grams en 50 grams. Overdag gewoon 15 graden. 's Nachts iets onder de 10. De 490 is voor mij voor overdag onder de 5 graden of 's nachts goed vriezen