Afwachten dus maar dan.. Wel benieuwd hoe het afloopt.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lies schreef:Wat slordig allemaal zeg
Afwachten dus maar dan.. Wel benieuwd hoe het afloopt.
manzano schreef:Na een keer swabs te hebben gezien wat er aan bacteriën aan de binnenkant zit laat ik ze echt wassen.
Waarschijnlijk zijn mijn Rambo en mogelijk amigo nu verkloot door wasserij. Daar baal ik mega van, maar nog steeds geen haar op mn hoofd dat ik stop met wassen. Te smerig echt.
Lillian__ schreef:Ik had al een topic geplaatst, helaas geen reacties. Gezien de activiteit van het topic stel ik m'n vraag hier. Heeft iemand een idee waar ik voor een Amigo Bravo Plus lite een halsdeken in XXXS kan vinden?
Als ik op internet zoek kom ik uit op de site van HW zelf en Engelse en Amerikaanse webshops. Ik vind het net even te veel geld om het uit Engeland te laten komen
manzano schreef:Sintara schreef:Swab een keer voor de grap je gras of paddock zand.. bacteriën zijn overal
Dat snap ik, maar dat is wat anders dan iets dat je 24 uur op je huid draagt.
Waarom doe je zelf elke dag schone sokken en ondergoed aan (daar ga ik dan even vanuit). Dat zou ook niet hoeven onder het mom van bacteriën zijn overal.
@lies; nee ik heb ze vandaag nog maar eens gemaild, maar niks. Ga weer lekker terug naar mn oude wasserij. Iets meer moeite, maar nooit problemen mee gehad.
Julia schreef:Amigo Bravo valt hier ook mooi op maat.
Horsegear deken toevallig aantal weken voor ‘even snel’ aangeschaft, 0 grams. Ligt heel mooi, blijft ook goed liggen en tot dusver top waterdicht zonder klam te worden. Valt voor mijn gevoel qua maatvoering wel iets aan de ruime kant. Qua prijs/kwaliteit absoluut heel tevreden over!
Op de foto net uit de verpakking.
[ [url=m/UrGjH8.jpg]Afbeelding[/url] ]
manzano schreef:Sintara schreef:Swab een keer voor de grap je gras of paddock zand.. bacteriën zijn overal
Dat snap ik, maar dat is wat anders dan iets dat je 24 uur op je huid draagt.
Waarom doe je zelf elke dag schone sokken en ondergoed aan (daar ga ik dan even vanuit). Dat zou ook niet hoeven onder het mom van bacteriën zijn overal.
@lies; nee ik heb ze vandaag nog maar eens gemaild, maar niks. Ga weer lekker terug naar mn oude wasserij. Iets meer moeite, maar nooit problemen mee gehad.
Celebi schreef:Pas er wel goed mee op hoor.. Ik had ook hoop dat met de verhoogde hooiruif in de winter het wel zou gaan maar toch weer wondjes. Te strak is te strak helaas.
lies schreef:Denier is de sterkte van de deken. Heeft dus niets met waterdichtheid te maken.
Ik zie die mm's ook nergens (meer) staan tegenwoordig. Denk dat alle winterdekens van goede merken ook echt waterdicht zijn. Die ervaring heb ik in ieder geval wel met de duurdere dekens van Bucas en Horseware.
Hieperdi schreef:Oh voor ik het vergeet
Kan iemand mij nu 1 keer goed uitleggen of de 600D of 1200D met waterdichheid temaken heeft, of is dit gewoon de sterke van het deken. Ik kan bij amigo namelijk niet vinden hoeveelheid water het kan verdragen
2000mm Voor een hele dag regen lijkt mij niet zoveel.