Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Veulen84 schreef:Kan ook gebeurd zijn met krabben of bijten over het hek of aan zichzelf. Of rollen en dan los trappen.
Wel heel zonde en met zo veel scheuren mag je verwachten dat je aan de buitenkant ook iets ziet.
Nouvel schreef:het lijkt bijna wel of ´ie onder flinke spanning heeft gestaan ofzo...
past ´ie wel goed, nergens te strak?
of met rollen gebeurd misschien?
raar hoor...
LisaFaded schreef:Nouvel schreef:het lijkt bijna wel of ´ie onder flinke spanning heeft gestaan ofzo...
past ´ie wel goed, nergens te strak?
of met rollen gebeurd misschien?
raar hoor...
De deken is eerder te groot als te klein. Vind het echt vreemd. Als ik kijk naar de scheuren denk ik ook dat ie onder spanning heeft gestaan
Kasmir schreef:Goh wat zonde, kan hij met opstaan niet op de binnenvoering hebben gestaan ofzo? Lijkt idd alsof er op de binnenvoering flink wat kracht heeft gestaan.
Ik heb zonet m'n RSIH binnen gekregen, eerste wat me opvalt (naast de afschuwelijke kleur xD) is dat het een dichte stof is ipv 'gaatjes' wat je normaal ziet met een vliegendeken. Issie niet warm in de zomer? Hij oogt ook gigantisch dus ben benieuwd offie past xD.
Nouvel schreef:wat een raar weer, zo voorspellen ze de hele week flinke vorst en zo is het weer boven 0...
ik heb net terug gewisseld naar 300, vond 'm net te warm voelen, was in de stal ook nog 5 graden boven 0...
LisaFaded schreef:Nou wat ik nu mee maak. Ik kwam gisteravond op stal. Net een nieuwe deken op van 400 grams van amigo. Ik doe de deken af en dan zie ik dit: http://i196.photobucket.com/albums/aa268/FakexBarbie/Mobile%20Uploads/image_zpslah9ddvl.jpeg van de buitenkant niks te zien. Ik heb contact opgenomen met de webshop. Nee geen garantie is door geweld. Nou ik vind het echt niet kunnen dat deze dure deken zo snel kapot gaat.
Kasmir schreef:Ja ze is niet zozeer breed in haar front maar vet op haar schoft (brede boommaat ook). Daar trekken de dekens om vervolgens aan de voorkant te gaan hangen. RSIH komt al wel een eind in de buurt maar vind ook zelf de stof niets. Ben wel heeel erg fan van geen bilkoorten maar een achter de staart die ik niet hoef aan te raken.
Misschien is die van shires idd een optie. Zitten loopsplitten op zo te zien, misschien geeft dat iets meer ruimte. Lees alleen wel weer dat die dan wat dikker is, vind ik ook niet fijn wil wel wat luchtigs.