Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pandameisje schreef:Wie weet of de horsewear amigo bravo deken hoe die valt ?
Vandaag bucas geprobeerd nou daar verzuipt mijn paard in. Dus toch opzoek naar andere deken.
Of heeft iemand ervaring met Qhp Regendeken of horsegear dekens ? Zijn deze goed water dicht ?
Escada schreef:Hier paard zeiknat onder de amigo bravo vandaan gehaald. Vorige week 2dehands gekocht. Gelukkig wilt de verkoopster betalen voor het waterdicht maken dus hopelijk dan wat beter
Eef_Bam schreef:Wat vervelend. Hier vanmiddag paard verassend droog onder de Amigo bravo vandaan. Alleen de onderkant van zijn hals was wat nat omdat dat vanaf zijn oren naar binnen gelopen was. Ik was de buitendekens gewoon niet, alleen afspuiten met water, dan blijven ze jaren goed. De liners gaan wel in de was.
Hieperdi schreef:Eef_Bam schreef:Wat vervelend. Hier vanmiddag paard verassend droog onder de Amigo bravo vandaan. Alleen de onderkant van zijn hals was wat nat omdat dat vanaf zijn oren naar binnen gelopen was. Ik was de buitendekens gewoon niet, alleen afspuiten met water, dan blijven ze jaren goed. De liners gaan wel in de was.
Thnkx voor de tips! Ik laat mijn dekens namelijk altijd 1 keer per jaar wassen en impregneren
Hieperdi schreef:Escada schreef:Hier paard zeiknat onder de amigo bravo vandaan gehaald. Vorige week 2dehands gekocht. Gelukkig wilt de verkoopster betalen voor het waterdicht maken dus hopelijk dan wat beter
Ach wat waardeloos. Wordt er geadviseerd om deze dekens helemaal niet te wassen? Ik laat mijn dekens altijd 1 keer per jaar wassen en inpregneren
Berdien schreef:Mijn Amigo XL (professioneel gewassen) heeft het gelukkig ook gehouden. Wel blij dat ik ze om vijf uur op stal kon zetten. Stonden toch wel wat paarden met doorweekte dekens op stal
Heel blij hier meeHet is wel wat ingeregend, maar haar romp is droog.
[ [url=m/RtYgIW.jpg]Afbeelding[/url] ]
manzano schreef:Na een keer swabs te hebben gezien wat er aan bacteriën aan de binnenkant zit laat ik ze echt wassen.
Waarschijnlijk zijn mijn Rambo en mogelijk amigo nu verkloot door wasserij. Daar baal ik mega van, maar nog steeds geen haar op mn hoofd dat ik stop met wassen. Te smerig echt.
Sintara schreef:Swab een keer voor de grap je gras of paddock zand.. bacteriën zijn overal