Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marley93 schreef:Hi, ik heb een vraag over de Horseware Amigo Bravo 12!
Heb hem besteld voor mijn knollie en hij zit gelukkig als gegoten. Heb ervoor gekozen vanwege het liner systeem, maar nu vroeg ik me af: leggen jullie de bovenste deken ook echt gewoon als regendeken op, dus zonder liner? Het leek mij dat de bevestigingsringen nog wel eens konden gaan irriteren aan de schoft, of valt dat mee?
(Ik heb ook nog een rhino regendeken, dus het is meer nieuwsgierigheid dan echt een probleem)
Banyu schreef:marley93 schreef:Hi, ik heb een vraag over de Horseware Amigo Bravo 12!
Heb hem besteld voor mijn knollie en hij zit gelukkig als gegoten. Heb ervoor gekozen vanwege het liner systeem, maar nu vroeg ik me af: leggen jullie de bovenste deken ook echt gewoon als regendeken op, dus zonder liner? Het leek mij dat de bevestigingsringen nog wel eens konden gaan irriteren aan de schoft, of valt dat mee?
(Ik heb ook nog een rhino regendeken, dus het is meer nieuwsgierigheid dan echt een probleem)
Geen enkel probleem. Doe ik namelijk bij al m'n Rambo dekens.
Blue_Berry schreef:Even een vraagje ivm vliegendekens. Heeft iemand al ervaring met de amigo vamoose evolution? (https://www.horsefitshop.nl/vliegendeke ... MS0xNzVDTQ)
Ik ben opzoek naar een nieuw vliegendeken omdat de oude trekt bij zijn schouders. Paard is erg smal en bucas gaat op hem schuiven, amigo winterdekens liggen opzich goed maar met een dikker liner trekt de liner naar achter en schuurt die ook. De regen en andere outdoor van amigo schuren niet. Iemand die misschien iets kan aanraden qua deken?