Ik heb die van mij gister een 0 grams regendeken opgelegd omdat t vandaag zulk rot weer word!
Als ik m nu al 100 gram op zou leggen zweet ie er onder vandaan!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
__Robijn__ schreef:jeetje wat hebben veel van jullie al warme dekens op zeg
Ik heb die van mij gister een 0 grams regendeken opgelegd omdat t vandaag zulk rot weer word!
Als ik m nu al 100 gram op zou leggen zweet ie er onder vandaan!
Romeo2007 schreef:Joolien schreef:Ik heb nog wat dekens te koop voor een leuke prijs, maat 205. Een 300 grams buitendeken en een regendeken. Pb maar voor meer info
200 grams vind ik idd erg veel voor nu.
Dit is per paard verschillend he!
Joolien schreef:Het is een dier, die zijn gebouwd om tegen kou te kunnen.
Mizsz_Kitty schreef:Joolien, ik snap niet helemaal waarom je op iedereen moet reageren waarvan jij vind dat ze te dik ingepakt zijn.
Als we even heel paardtechnisch gaan kijken, hoeven ze helemaal geen deken op, we doen de dekens alleen maar op voor ons eigen gemak. Schone/droge paarden met minder wintervacht.
Dus iedereen hier die al een deken opgooid is aan het vermenselijken.
Mizsz_Kitty schreef:Dat ben ik wel met je eens, maar denk dat je daar toch weinig aan doet...veel mensen beginnen ook meteen met dikkere dekens in de hoop dat de vacht kort blijft, uiteindelijk moet je toch scheren en dan kan je nog dikker inpakken...