Perla schreef:ziet er mooi uit heb je ook een foto van voor je ging scheren
Deze foto is v/d zomer gemaakt. Deze kleur had hij ongeveer. (alleen dan iets meer haar) K vond het wel zonde om het eraf te scheren, maar het was wel nodig.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Perla schreef:ziet er mooi uit heb je ook een foto van voor je ging scheren
karoliena schreef:Zo ik haak ook even in, ik ga het weekend weer scheren of volgende week.
Ik heb nu eindelijk de perfecte scheermachine gevonden voor mn minipaardje.
Eigenlijk een verjaardagskado maar hij is even iets vervroegd, hihi.
Iemand nog tips. Ik moet trouwens wel buiten scheren, ik weet dat het beter is om daarna te wassen maar zie dat dus niet echt zitten eigenlijk. Ik heb ook nog alleen koud water.
karoliena schreef:Mijn pony is trouwens vos na het scheren is hij bijna palomino.
Hebben meer mensen met vosjes dit?
boeflover schreef:zijn er scheermodellen waarbij GEEN deken nodig is? mijn fjord(en shet) staat dag en nacht buiten. hij krijgt dus al een behoorlijke vacht. maar nu is zn conditie niet meer zo geweldig als vorig jaar, dus hij is echt al behoorlijk snel in het zweet. ik wil hem dus graag in zo'n streepmodel scheren zodat het sneller afvoert. maar ik vroeg me af of er bij één van deze geen deken nodig zou zijn? en of ze geschikt zijn voor dag en nacht buiten.
ik vind nl. dekens zo irritant om dag en nacht om te laten, ivm kans op schuren ed.
karoliena schreef:Mijn pony is trouwens vos na het scheren is hij bijna palomino.
) en nu na het scheren echt zo'n vos-vos
Een stuk lichter dan dat ze normaal is!Bonny4life schreef:weetje ieder1 zegt dat ze het lelijk vinden om het hoofd en de benen niet te scheren maar ik vind dit wel meevallen hoor, k bedoel als het niet lukt als je bijv. net als mij alleen groot apparaat heb kan je er ook niks aan doen, ik weet nog niet of de benen en het hoofd gebeuren, ben beetje vang voor mok met de benen..
Kyralovertje schreef:karoliena schreef:Mijn pony is trouwens vos na het scheren is hij bijna palomino.
Ja dat kan wel kloppen![]()
Mijn pony is van zichzelf een vos met zo'n dieprode kleur (een roodvos dus) en nu na het scheren echt zo'n vos-vos
Een stuk lichter dan dat ze normaal is!
Als je dus een lichte vos hebt, dan zal deze na het scheren zeker nóg lichter worden. Ach, een Palomino voor een paar weekjes, leuk toch?

Applelove schreef:
laats zag ik ergens een link staan naar een site waar je verschillende scheer modellen kon zien dus het jacht model, deken model enz.
heeft iemand die link voor mij?
Applelove schreef:Ik bedoelde idd dat als je 1 keer je paard gaat scheren dat je dan elk jaar moet gaan scheren. Weten jullie nog goede scheer mensen
laats zag ik ergens een link staan naar een site waar je verschillende scheer modellen kon zien dus het jacht model, deken model enz.
heeft iemand die link voor mij?