Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Veulen84 schreef:MoniekV schreef:Nu spuit ik de dekens na het wassen in met Bucas spray voor extra waterdichtheid maar deze is best prijzig. Weet iemand misschien een goed alternatief?
Nikwax rug wash. Kost iets meer dan 16 euro per liter. Je kan het er in wassen of er op sponsen. Of wil je echt een spray?
alice0cullen schreef:Voor de mensen met een eczeem paard.
Ik ben even benieuwd of de Rambo Sweet Itch deken niet te warm is als het boven de 25 graden komt?
Wou er een bestellen maar de stalhouder op stal beweerd dus dat paarden er enorm onder zweten en ze de deken er dan afhaalt omdat ze het zielig vind. Dat betekend ook meteen dat paardlief binnen moet staan zonder die deken.
Dus is deze deken echt zo ontzetten warm, lijkt mij niet.
Ik ben even benieuwd of de Rambo Sweet Itch deken niet te warm is als het boven de 25 graden komt?
Wou er een bestellen maar de stalhouder op stal beweerd dus dat paarden er enorm onder zweten en ze de deken er dan afhaalt omdat ze het zielig vind. Dat betekend ook meteen dat paardlief binnen moet staan zonder die deken.
JoJoPonylove schreef:Oké dat is duidelijk, dankjulliewel![]()
Maar moet ik dan nu bijv een zomerdeken opleggen, of is dat hetzelfde als een 0 grams...