Mijn pony moet sowieso dagelijks naar buiten, anders wordt het net een bommetje. Als het weer en de wegen het redelijk toelaten rijd ik buiten, wat ik eigenlijk altijd doe.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
merel90 schreef:DewiRox schreef:...alleen ik vind het eigenlijk te koud om te gaan rijden (stappen en kleine stukjes draven). Annie is ook geschoren en heeft het snel koud met alleen een inrijdeken. Ik denk dat ik er zo maar even heen gaan om even lekker aan de hand te wandelen en nog even in de molen te zetten.
Wat vinden jullie? Stel ik me nu erg aan als ik het eigenlijk te koud voor mijn paard vindt om te rijden? (en ook een beetje voor mezelf).
Voor een helemaal geschoren paard zou ik het denk ik ook wat te koud zou vinden, zeker door de harde wind er nog bij. En voor jezelf is het natuurlijk ook koudAls het goed is wordt het vanaf vrijdag al wel minder koud, dus dat scheelt wel.
Duke schreef:Voor zaterdag (mocht de bak dan nog niet echt geweldig zijn) staan de kasten en invetten van zadels en hoofdstellen op het program. En ik ga eens kijken wat ik nooit meer gebruik. Ik heb zoveel spullen verzameld in de afgelopen 18 jaar. Nooit iets weggedaan. Misschien kan ik er anderen nog mee blij maken.
stalone2 schreef:Wie heeft die sneeuw besteld?![]()
![]()
![]()
Het zou toch gaan dooien binnenkort?
Ik maak me echt wel zorgen om mijn paard. Ze gaan nu niet naar buiten, geen paddock of niks. Gewoon 24/7 in de stal!
Bowie heeft voor nog ijzers, dus na 2 stappen zitten die hoeven hartstikke vol. Maar eer ik ze eronderuit laat halen, gaat het alweer dooien. (Wij hebben geen 24 uurs smid die binnen 1 dag komt)
Gelukkig zijn de stallen half open en kunnen ze snuffelen met de buurpaardjes, maar een hele dag in de stal vind ik zó zielig.....En misschien morgen ook nog binnen.
Of zou het voor een paard niet zo heel veel uitmaken?
Niet kunnen rijden is jammer, maar je paard niet naar buiten kunnen laten, ook al is het maar voor een paar dagen, vind ik echt zielig!