Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CalvinenGino schreef:Mijn paard is super dun in de vacht, alsof hij geschoren is geweest.. Dus weet nog niet wat ik doe, hij staat wel binnen Denk ook ergens half/eind september een dun dekentje.. Wat vinden jullie daarvan.?
Mijn andere die gaat vanaf midden september van 24/7 stal naar 24/7 wei met in/uitloop stal.. hij gaat op "pensioen"
het oud sportpaardje is niks gewent dua hij krijg een 0 grams regendeken met hals... Met hals gezien hij bronchitis heeft...
CalvinenGino schreef:Mijn paard is super dun in de vacht, alsof hij geschoren is geweest.. Dus weet nog niet wat ik doe, hij staat wel binnen Denk ook ergens half/eind september een dun dekentje.. Wat vinden jullie daarvan.?
Mijn andere die gaat vanaf midden september van 24/7 stal naar 24/7 wei met in/uitloop stal.. hij gaat op "pensioen"
het oud sportpaardje is niks gewent dua hij krijg een 0 grams regendeken met hals... Met hals gezien hij bronchitis heeft...
Eciara schreef:Even een vraagje, ik heb geen zin in gedoe met deken op en deken af, aangezien ik nu toch een tijdje niet op concours ga wil ik haar dus nog lekker zonder deken laten, maar ik wil haar dan rond oktober wel gaan scheren en dan wel lekker een deken op doen kan dit gewoon??
ijssnuiver schreef:Eciara schreef:Even een vraagje, ik heb geen zin in gedoe met deken op en deken af, aangezien ik nu toch een tijdje niet op concours ga wil ik haar dus nog lekker zonder deken laten, maar ik wil haar dan rond oktober wel gaan scheren en dan wel lekker een deken op doen kan dit gewoon??
Dat kan opzich wel. Maaaar... het lijkt me voor jezelf zo tegenstrijdig. Je zegt namelijk dat je niet dat gedoe met dekens wil, maar later toch wil scheren en wel dekens om. Ook dan blijft het een gedoe en als straks in het voorjaar de dekens weer afkunnen is het weer een gedoe.
__Jolien__ schreef:Staan al jullie paarden 24/7 buiten? Het lijkt dat bijna al de paarden 24/7 buiten staan![]()
X
CalvinenGino schreef:@ melanie.. Staat die van jou binnen of buiten.?
@ ijsschuiver.. Hij staat nu al in een "buitenstal" en heeft eniet meer zoveel ladt van.. Maar omdat die gevoelig is.. Willen wecer geen kou of tocht op hebben..