Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pantykous schreef:Koop je een moser max45, ben je meteen klaar voor niet teveel en je kunt de voeten en oren ook doen.
Flinty schreef:Ik twijfel wat ik het beste kan doen..
Afgelopen november mijn paard verhuisd van 24/7 buiten met schuilstal naar overdag buiten en s nachts op stal. Hij staat met een 100 grams regendeken op.
Nu zijn we sinds de verhuizing veel fanatieker aan het trainen en hebben we de luxe van een binnenbak. Na een korte training is Flint al snel bezweet op zn borst en nek en na een lange intensieve training is hij overal bezweet en duurt het erg lang voor hij weer opgedroogd is.
Ik zit er over te denken om hem te scheren. Niet overal, maar vooral zn nek, borst en buik (zoals op de foto (van google))
[ [url=m/09p2q1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat denken jullie, zal dit genoeg zijn? En is het niet al te laat om voor de eerste keer te scheren?
Zidore schreef:Flinty schreef:Ik twijfel wat ik het beste kan doen..
Afgelopen november mijn paard verhuisd van 24/7 buiten met schuilstal naar overdag buiten en s nachts op stal. Hij staat met een 100 grams regendeken op.
Nu zijn we sinds de verhuizing veel fanatieker aan het trainen en hebben we de luxe van een binnenbak. Na een korte training is Flint al snel bezweet op zn borst en nek en na een lange intensieve training is hij overal bezweet en duurt het erg lang voor hij weer opgedroogd is.
Ik zit er over te denken om hem te scheren. Niet overal, maar vooral zn nek, borst en buik (zoals op de foto (van google))
[ [url=m/09p2q1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat denken jullie, zal dit genoeg zijn? En is het niet al te laat om voor de eerste keer te scheren?
even een vraagje, met dit scheerpatroon mag je paardje toch zonder deken 24/7 buiten staan, of is dat te koud? zijn er bokkers die dit hebben zo zonder deken?
Josien_ schreef:Ik heb mijn pony vergelijkbaar geschoren en zonder deken buiten staan. Wel 's nachts op stal. Alleen aan de zijkant niets weggeschoren.
[ Afbeelding ]
HiFive5 schreef:Bokkers die ervaring hebben met deze scheermachine? : https://www.agradi.nl/kerbl-scheermachi ... ipper4.htm