Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xAnthea schreef:Ik val hier ook weer even binnen
1 november is onze tinker geschoren in een patroon:
[ Afbeelding ]
Wat een verademing! Ze zweette niet meer en was niet meer zo snel buiten adem.
We zijn nu bijna 2 maanden verder en haar vacht is alweer goed aan het bijgroeienIk merk dat ze weer sneller buiten adem is en dat ze op warmere dagen ook weer begin te zweten (vooral weer in haar hals, die zo goed als helemaal geschoren was).
Ik zit nu met examens dus komende maand zal er weinig gereden worden, maar ik ben erover aan het denken om ze daarna helemaal te laten scheren (buiten haar benen). Maar hoe doen jullie dat met het rijden? Rijden jullie eerst met een uitrijdeken of niet? Ik vind dat best ondingen en met wat wind waait het langs alle kanten
En hoe doen jullie het hoofd? Het knippen bij de oren vindt ze VRESELIJK... Ik weet niet wat ze gaat doen met een scheermachine... Hoe pakken jullie zoiets aan?
gomir schreef:Gewoon nog een keer scheren, 3 keer in een seizoen is voor een pony met veel vachtgroei helemaal niet zo raar hoor.
Happynesss schreef:gomir schreef:Gewoon nog een keer scheren, 3 keer in een seizoen is voor een pony met veel vachtgroei helemaal niet zo raar hoor.
Het probleem is dus dat het niet alleen in de winter is.
Moonfish; Als het goed is heeft hij geen cushing want z'n haren zijn ook gewoon recht en niet gekruld en hij vertoond geen andere tekenen van cushing...