Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Mellanie schreef:Darkness85 schreef:Hier is dit topic niet voor !! Zoals de Mod al aangegeven heeft op de vorige pagina !!
sorry hoor !
overeen gelezen, van een mod let ik meestal op iets groens en dat was dit niet
Angela schreef:Voor wie welke dekens heeft, zie: [HAR] Hoeveel dekens heb je, en wat voor?
Mizsz_Kitty schreef:Snap sowieso niet zo goed waarom dekens snachts afgaan? Een stal die warmer is dan buiten lijkt mij niet fijn voor je paard.
LouanneLoua schreef:Mijn paard staat nog heerlijk 24/7 buiten, wou hem gisteren regendeken opdoen, stond al helemaal klaar meer vader lief zeg nee zon gaat schijnen dus weer af gedaan, nou spijt van gehad, vanavond lekker om hoor
Hij staat wel al midden in zijn vacht, maar 0 grams kan geen kwijt, zodra ze stal opgaan word hij geschorenen gaat er een 200 grams outdoordeken op denk ik of 150
Alhoewel ik het niet zeker weet, is mijn eerste jaar met dekens en ee geschoren paard?
Iemand een soort schema om goede grams deken bij te houden met wleke temperatuur
LouanneLoua schreef:Oke
Dus dan kom ik met een 150/200 grams outdoordeken en eventueel als egt koud is wollen onderdeken al aardig eind?
Dit geld voor buiten neem ik aan? Paarden staan hier in de winter ook nog buiten elke dag 3 tot 6 uurtjes