Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
igor001 schreef:Nies_ schreef:Dat klopt, maar als ik denk ongeschoren tinker.. Dan zal dat geen super dunne vacht zijn en dan zal het in de meeste gevallen wel te warm zijn.
De bucas power turnout light is ook een erg warm deken. Mijn kwpn, ongeschoren met dunne vacht, staat daar bij 8 graden onder te zweten. Die ik hoef ik echt pas op te leggen als de temperaturen 2 graden of minder zijn. Terwijl mijn 300 prima gaat met 8 graden. Bewijst voor mij toch dat de bucas power turnout light best warm is!
Persoonlijk zal ik voor een tinker met vacht, afhankelijk van het paard zelf voor een smartex 150 of 300 gaan. Smartex heeft ook een stay dry voering. Ook handig als een tinker met vacht aan het werk moet en het lang duurt voordat hij weer droog is van het zweet.
Arienette schreef:ik heb een rambo wug 0 grams, ik weet dat je hier officieel geen onderliners aan kunt bevestigen, maar iemand er ervaringen mee of het wel blijft zitten?
Kasmir schreef:Jullie willen een paard met volle wintervacht nu onder een 200grams dek zetten? Mijn merrie die ik vanaf het begin al met dek op heb gezet staat zelfs nog onder 100gram. Denk dat dit paard met volledige wintervacht nu zat heeft aan 100, waarschijnlijk is dat ook nog niet echt nodig maar meer jouw eigen gevoel dat het paard het koud heeft.
Arienette schreef:ik heb een rambo wug 0 grams, ik weet dat je hier officieel geen onderliners aan kunt bevestigen, maar iemand er ervaringen mee of het wel blijft zitten?