Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SandraWierda schreef:De (gewone) bucas Irish Turnhout? Al heb ik een oud model power turnout en die valt toch weer net wat anders dan mijn Irish turnout met SF
Nouvel schreef:Je zou de Irish kunnen proberen inderdaad, die is glad van binnen en de therapy ook.
En volgens mij de Atlantic ook.
Spenk schreef:De bucas atlantic exclusive is een nieuwe deken. Zelfde pasvorm als de smartex en en de power en ook stay dry. Maar die is afgewerkt met een gladde voering! Dus het beste van 2 wereldenwel stay dray maar geen last van de fleece want die zit onder de gladde voering. Je hebt ook de normale atlantic die heeft ook gladde voering en 50% van de stay dry eigenschappen.
DuoPenotti schreef:Hier sinds vandaag het seizoen ook weer begonnen.
Frisjes vandaag.
[ [url=m/zoTeCS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Spenk schreef:De bucas atlantic exclusive is een nieuwe deken. Zelfde pasvorm als de smartex en en de power en ook stay dry. Maar die is afgewerkt met een gladde voering! Dus het beste van 2 wereldenwel stay dray maar geen last van de fleece want die zit onder de gladde voering. Je hebt ook de normale atlantic die heeft ook gladde voering en 50% van de stay dry eigenschappen.
DuoPenotti schreef:Daar zou ik nu ook nog niet vlug aan denken.
Wel heb ik ze in de nacht op stal. Weet niet bij jou paard? Want de nachten gaan ook flink kouder worden.
manzano schreef:Spenk schreef:De bucas atlantic exclusive is een nieuwe deken. Zelfde pasvorm als de smartex en en de power en ook stay dry. Maar die is afgewerkt met een gladde voering! Dus het beste van 2 wereldenwel stay dray maar geen last van de fleece want die zit onder de gladde voering. Je hebt ook de normale atlantic die heeft ook gladde voering en 50% van de stay dry eigenschappen.
Nu nog de pasvorm en dan heb je een ideale deken!
Spenk schreef:Nou er zijn zat paarden die bucas heel goed passen hoorhet is echt niet zo het een waardeloze pasvorm voor alle paarden is
Hier zit horseware altijd voor geen meter. Het is net wat je paard past.
MyWishMax schreef:Toch die kust he?Ook al zitten wij er een stukje vandaan, je hebt toch altijd wel flink verschil met niet kust provincies