Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
snorremans schreef:Phylos schreef:Ik ben op zoek naar iemand die mijn paard wil scheren omgeving Hellendoorn Overijssel. Super braaf paard.
Hier misschien mensen die iemand weten?
Ik ben opzoek naar iemand die in Friesland komt. Misschien dat er in het topic mensen zijn die iemand kent![]()
Heb al wat mensen gevonden maar ik het het liefst iemand die het echt heel goed kan en waarbij het paard bij wijze van spreke de volgende dag zo op wedstrijd kan om dat het zo strak en streeploos mogelijk is!
Zit te twijfelen om het anders zelf te doen maar wil het wel graag mooi hebben..
ilse86 schreef:Hee, ik meld me ook even hier! Ik overweeg om mijn paard te laten scheren. Alleen heb ik nu gehoord dat, wanneer je 1x geschoren hebt, je elk jaar weer moet. Ervaren jullie dat ook zo? Hij staat nu namelijk voor het eerst wat dikker in het jaar (paard is 8). Normaal is hij super glad. Als het nou wel zo is dat ik elk jaar weer moet scheren, zie ik ervan af. Ik zie jullie reacties heel graag tegemoet
kimmetje26 schreef:ilse86 schreef:Hee, ik meld me ook even hier! Ik overweeg om mijn paard te laten scheren. Alleen heb ik nu gehoord dat, wanneer je 1x geschoren hebt, je elk jaar weer moet. Ervaren jullie dat ook zo? Hij staat nu namelijk voor het eerst wat dikker in het jaar (paard is 8). Normaal is hij super glad. Als het nou wel zo is dat ik elk jaar weer moet scheren, zie ik ervan af. Ik zie jullie reacties heel graag tegemoet
Nee hoor dat hoeft niet.
Heb mijn paard vorig jaar geschoren. Maar dit jaar hoeft hij nog niet en denk zelfs helemaal niet.
mariekerocky schreef:Nou ik sta met een kwart geschoren paard, meneer is een maand geleden gewoon geschoren en probeerde me nu gewoon ineens te trappenhad ng vetranquil staan dus daar maar wat van gegeven en hopen dat het straks wel lukt..
kaatje77 schreef:mariekerocky schreef:Nou ik sta met een kwart geschoren paard, meneer is een maand geleden gewoon geschoren en probeerde me nu gewoon ineens te trappenhad ng vetranquil staan dus daar maar wat van gegeven en hopen dat het straks wel lukt..
Vervelend. Had je hem de vorige x zelf geschoren?
En never trust a horse![]()
Hopelijk werkt de sedatie. Het was verstandiger om morgen verder te gaan