Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
little_birdy schreef:hebben jullie nog tips voor een angstig paard ?
ga vanavond mijn merrie scheren maar ik ken haar ondertussen een beetje en denken dat ze aardig gespannen raakt.
ductape op de bovenlip plakken zodat ze afgeleid is ? of gewoon beginnen ?
mijn vorige paard heb ik de eerste keer laten doen en was plat gespoten daarna kon ik hem zelf doen .
sta nu niet op een stal waar we verdoving hebben
RianneEnzo schreef:Even een kleine vraag, we hebben onze minipony begin oktober geschoren en toen een 200 grams deken erop gedaan, maar ze lijkt het erg warm te hebben onder de deken en zonder deken heeft ze het niet koud. Daarnaast heeft ze alweer wat wintervacht aangemaakt. Zou ik dan nu de deken af kunnen laten en bijvoorbeeld als het echt koud word die opleggen of moet ik hem erop laten. Ze staat 's nachts binnen en we zetten haar zelf buiten.
Heleennn schreef:Heb net een apparaat van HKM besteld, vind die andere zo ongelooflijk duur voor hetgeen wat ik er mee doe. Mijn eigen paard kan ik met de Sectolin SE-210 scheren omdat ze erg zachte haren heeft maar voor de rest scheer ik enkel de tinker van mijn moeder. Die heeft veel stugger haar, dus daar raak ik met de kleine machine niet doorheen. Hopelijk is dat een beetje een behoorlijke machine. Was ook maar 265 met 89 euro korting dus relatief gezien de gok wel waard. Ben benieuwd. Iemand die ervaring met deze machine heeft?
Phylos schreef:Ik ben op zoek naar iemand die mijn paard wil scheren omgeving Hellendoorn Overijssel. Super braaf paard.
Hier misschien mensen die iemand weten?