Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Berdien schreef:Hier krijgt mijn merrie helaas een hele akelige schuurplek aan haar kin en neusvleugel van de HH xfullVorig jaar ging het wel goed, maar nu heeft ze eigenlijk direct een schuurplek.
J0anieke schreef:Hoe lang laten jullie de paarden wennen aan het masker? Vorig jaar kreeg ze er wondjes van, maar nu met bontje gaat t goed. Ik wil uiteindelijk naar 24/7 op. We zijn vorig weekend begonnen en zitten nu op 4/5 uur per dag. In principe heeft ze toegang tot onbeperkt hooi en gras.
J0anieke schreef:Is dat dan van overgang stal naar weide? Of staat hij van de winter ook op het land? Op de site stond dat t wel aangeraden werd om te laten wennen, maar gezien de huid er niet op lijkt te reageren zit ik er ook aan te denken om nu na een week 24/7 op te doen.. Kunnen t natuurlijk ook even een dag aankijken of de huid heel blijft.
NadiaM schreef:Ja ga vandaag weer proberen, maar vind zo apart normaal vind ze elk grassprietje en nu niet bewegen
Lenexa schreef:Ik heb voor mijn haflinger een full en die valt tussen cob en full. Dus ik zou zeker voor draft gaan.
Ik heb ook een vreetzak en heb voor 3,5 cm gekozen. Ik heb ook een easygrazer die is 5 cm en vond ik te groot. Ze kan er nu nog prima mee eten, maar gewoon kleine hapjes.
Wintu schreef:Vraagje aan de ervaringsdeskundigen! Ik ben een thinline aan het bestellen, maar weet niet zo goed wat te kiezen. Ik heb een tinker van 1.60 met een groot hoofd, hoofdstel van PS maat full kan net om op de ruimste stand zeg maar. Dus ik ga er vanuit dat ik een model Draft moet hebben?
Hoe groot moet het gat, geen idee. Hij staat van 7 tot 1700 op de wei en het is het type kop aan de grond tot ie weer naar stal gaat. Iemand advies?