Heb alles een dikkere deken op gedaan en diegenen die geschoren zijn hebben nu een halsdeken erbij op.. Ze komen de dag wel door.. In mijn situatie zijn t dan Haflingers, die zijn niet van suiker..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
anneliesdj schreef:Ik heb de boel nog binnen staan, zit te twijfelen om ze buiten te doen.
Ze vinden het wel altijd leuk, ik heb 's avonds genoeg moeite om ze te vangen, rammelen met biks ed helpt allemaal niets en zelfs als er nog maar 2 op het land staan willen ze nog niet komen.
rachel_j schreef:als ze niet eens naar binnen willen, dan zou ik ze zeer zeker naar buiten doen, als ze het koud zouden hebben dan komen ze snel genoeg, en de benen strekken en wat frisse lucht is altijd goed toch? (overdag dan he)
DewiRox schreef:...alleen ik vind het eigenlijk te koud om te gaan rijden (stappen en kleine stukjes draven). Annie is ook geschoren en heeft het snel koud met alleen een inrijdeken. Ik denk dat ik er zo maar even heen gaan om even lekker aan de hand te wandelen en nog even in de molen te zetten.
Wat vinden jullie? Stel ik me nu erg aan als ik het eigenlijk te koud voor mijn paard vindt om te rijden? (en ook een beetje voor mezelf).