X
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ambre schreef:Maar schijnt dat schimmels het sneller koud hebben...
vivana schreef:Weet je wat ik niet snap.......paarden/pony's die 24/7 buiten staan leg je toch geen dekens op?!
Die krijgen vanzelf een dikke vacht en houden zichzelf warm.
Ik ga zaterdag m'n veulen ophalen die gaat de komende 3jr geen deken zien en blijft 24/7 buiten!
En dan zueren ze hier over , wie legt er nu een 100gr of 200,300grams deken op?!
Dat zijn de pony's en paarden die elke dag een paar uur buiten lopen en blij zijn als ze weer naar binnen mogen,waarom...omdat ze dat gewend zijn!
haan schreef:vivana schreef:Weet je wat ik niet snap.......paarden/pony's die 24/7 buiten staan leg je toch geen dekens op?!
Die krijgen vanzelf een dikke vacht en houden zichzelf warm.
Ik ga zaterdag m'n veulen ophalen die gaat de komende 3jr geen deken zien en blijft 24/7 buiten!
En dan zueren ze hier over , wie legt er nu een 100gr of 200,300grams deken op?!
Dat zijn de pony's en paarden die elke dag een paar uur buiten lopen en blij zijn als ze weer naar binnen mogen,waarom...omdat ze dat gewend zijn!
Waarom niet? Mijne staat nu ook nog 24/7 buiten en krijgt als het kouder wordt een ongevoerde regendeken op. Ik zeg wel altijd; eens een deken op dan niet meer af (deken op/deken af vind ik helemaal niks). Ik wacht de mooie nazomer dus nog even af voordat ik er een deken op leg, maar als er weer zo'n regenperiode komt, gaat de deken er wel op.
Mijne houdt zich wel warm maar heeft een heel dun velletje en bibberende paarden in de wei zie ik toch echt niet graag, ondanks dat men zegt dat ze zich op deze manier weer opwarmen