Zzimply, de doorbraak in vliegenafweer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ik gebruik Zzimply of ga het gebruiken

JA! ik ben een trouwe gebruiker
25 (5%)
NEE! ik ben trouw aan mijn vaste merk
29 (5%)
Ik heb de proefverpakking aangevraagd
380 (76%)
Ik heb het gebruikt, maar vind het niets
64 (12%)

Totaal aantal stemmen: 498

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:15

hofmanthuis schreef:
Nogmaals!! Zzimply is geproduceerd uit NON allergische kruiden.
Dit betekent dat er geen allergische reacties te verwachten zijn.
Zzimply is tevens DOPINGVRIJ, dus Zzimply bevat GEEN Doping.
Even een opmerking in algemene zin:
Wie van jullie weet wat er precies in Cola zit??? Niemand toch??? Terwijl de hele wereld Cola drinkt!! Laat daarom de veiligheid van een product over aan de fabrikant.

Geen doping? Dat beweerde Equiblock ook.
Dus ik wil wel graag weten wat er precies inzit. Mijn paard kan nml. een dopingtest krijgen.
En cola geef ik aan mijn paard ook niet.

Zimply komt op mij niet erg geloofwaardig over. Het begint al met de foto van het paard op de verpakking en advertentie. Een foto van een paard wat niet zo'n fijn beeld geeft met een vaal hoofdstel. Nu zegt dat natuurlijk niet echt iets over het product maar daar komt wel mijn eerste negatieve aankoopgevoel.
Dan lees ik hier de reacties van dhr. Hofmanthuis en die doet de campagne alleen maar schade.
Weg aankoopgevoel. Jammer, een gemiste kans voor @Hofmanthuis.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:30

@ hopla- dus als er een flitsend paard met een glimmend hoofdstel op de verpakking had gestaan, had je het absoluut gekocht? iets kopen omdat het er flitsend uitziet is imo niet slim. je moet iets kopen,of proberen, als het werkt.
mss wel amateuristisch, en voor verbetering vatbaar, maar het zegt verder weinig over het product.
mijn proefflaconnetje is leeg, nu moet ik eerst mn oude spray opmeken. ergo zit mn paard weer onder de muggebulten.ze gaan zelfs op mn paard, 1 minuut na t sprayen.maar er staat wel een mooi plaatje opde fles.maar helaas werkt het niet...

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:38

spicegirl schreef:
@ hopla- dus als er een flitsend paard met een glimmend hoofdstel op de verpakking had gestaan, had je het absoluut gekocht? iets kopen omdat het er flitsend uitziet is imo niet slim. je moet iets kopen,of proberen, als het werkt.

Beter lezen Spicegirl.
Zie mijn quote hieronder. Het gaat om de eerste indruk. ;) Als je zo omgaat met de promotie dan vraag ik me af of je met het product wel zorgvuldig bent.
Het komt op mij wat amateuristisch over.
hopla schreef:
Het begint al met de foto van het paard op de verpakking en advertentie. Een foto van een paard wat niet zo'n fijn beeld geeft met een vaal hoofdstel. Nu zegt dat natuurlijk niet echt iets over het product maar daar komt wel mijn eerste negatieve aankoopgevoel.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 14:43

okay, niet zorgvuldig gelezen dan.
maar ik heb geen negatief aankoop-gevoel bij een plaatje. dat heb ik pas als -A; het peperduur is, en B- het werkt niet.
ik laat me niet misleiden door mooie plaatjes, of lelijke.
er zijn ten alle tijden wettelijke voorschriften waar zoiets aan moet voldoen, voor het op de markt mag. ik ga ervan uit dat dit altijd klopt. niet alleen voor deze, maar alle sprays en cremetjes.voor de rest is het altijd maar afwachten hoe het werkt en je paard erop reageerd. mn hudige heb ik ook uit een lijst van 25 verschillende, en pakweg maar 1 gekozen.ze zeggen allemaal dat het werkt. nu, die ik nu heb dus niet, ondanks het mooie plaatje... zzimply wel, met lelijk hoofdstel en al.
dus voor mij is het makkelijk.

hofmanthuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:59

Aan Hopla

Equiblock?? Dat is toch een pijstiller met daarop een buitenlandse tekst.
Is dat niet een voedingssuplement welke niet voldoet aan GMP+.
Als dat zo is dan is dat een perfect voorbeeld van een middeltje geimporteerd en zonder erkenning op de markt gezet.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:45

Voor de mensen met allergische paarden, ik heb nu nog geen kruiden gehoord waar jullie paarden allergisch voor zouden zijn, buiten Deet en Citronella, welke er dus niet in zitten.
Geef dan eens een concreet voorbeeld, zodat Hofmanthuis daar ook op kan reageren, nu blijft het allemaal een beetje vaag.

Ik weet van mijn huidige vliegenspray ook niet exact wat er in zit hoor, heb ook geen allergisch paard, dat scheelt. Maar denk dat er maar enkelen allergische paarden hebben. Zou het zo willen testen hoor, maar dan WEL als er daadwerkelijk dazen zitten, nu begint het dus pas erg te worden hier. Al die testers uit april, daar hecht ik weinig waarde aan ;)

Misschien vanavond :D

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 19:36

hofmanthuis schreef:
Aan Hopla

Equiblock?? Dat is toch een pijstiller met daarop een buitenlandse tekst.
Is dat niet een voedingssuplement welke niet voldoet aan GMP+.
Als dat zo is dan is dat een perfect voorbeeld van een middeltje geimporteerd en zonder erkenning op de markt gezet.

Op het etiket van Equiblock staat 'will not test positive'. De Olympische springruiters die dit middel gebruikte geloofde de leverancier ook op zijn woord.
Ik hoef u waarschijnlijk niet te vertellen hoe dat deze O.S. voor enkele ruiters afliep.

hofmanthuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 20:40

Een leer voor de volgende keer.

Elk erkend diervoeder bedrijf (fabrikant en/of groothandel) behoort te staan in de database van www.vwa.nl.
Kun je het bedrijf daar niet vinden dan voldoet deze niet aan de normen die er voor gelden.
Binnen afzienbare tijd zal iedere winkel ook aan de hygiene verordening moeten voldoen.
Winkels die hieraan inmiddels voldoen zullen u geen producten van dubieuze herkomst verkopen.
Doen ze dat toch dan is de kans groot dat ze hun erkenning kwijt raken.

Voorkomen is beter dan genezen.

Revanches

Re: Zzimply, de doorbraak in vliegenafweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 22:13

Het topic gaat op slot.
De meeste ervaringen zijn wel gedeeld over het product.
En aangezien er nu persoonlijke aanvallen ontstaan, sluiten we dit topic.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 15:28

Na een onderling overleg met het team, toch een heropening van dit topic.
Moderatoropmerking:
Waarin wij graag willen zien dat er respectvol met elkaar om gegaan kan worden.
Ik heb hierbij de vervelende,en zeer negatieve reacties uit dit topic verwijderd.
Dit wil ik ook niet meer terug zien in dit topic.
Men kan op een normale en prettige manier met elkaar om gaan.
Laat elkaar in de waarde. En deel alleen ervaringen over het product uit. Persoonlijke vetes zijn uitgesloten!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 16:05

Fijn dat het topic heropend is, de ellende met het ongedierte is eigenlijk nu pas op gang aan het komen...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 16:12

Ik heb m binnen, ga m volgende week met concours uitproberen :)

Ik snap de discussie die hier gaande is enerzijds wel, maar anderzijds zijn het altijd dezelfde mensen die gewoon graag stennis schoppen.
En omdat nu toevallig over dit middel een topic is...
Over sectolin, bremsen bremse etc hoor je ook niets ..

En zeiken over de verpakking :')
Sorry hoor, maar overdrijven is ook een vak.

maradhja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 16:17

Ik zelf hoop dat dit spulletje werkt!
De prijs is normaal, en er zijn wel meer fabrikanten die denken dat ze wondermiddeltjes de wereld in hebben geholpen, en die willen er dan ook de hoofdprijs voor hebben.
Ik vind dat Zzimply gezien de prijs een mooi probeerseltje is.
En al helemaal nu dat je hem gratis kunt bestellen (proefverpakking)

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 16:20

Kreeg vorige week een mail binnen, hieronder een stukje quote:

"Nu had ik met de fabrikant een gesprek over het geur- en kleur‘nadeel’ van de Atex Daas en kreeg meteen een brede glimlach als antwoord. 'Daar hebben we aan gewerkt! We hebben een nieuw product ontwikkeld dat geen vlekken achterlaat op witte paarden of kleding en vliegendekens'. Ook de geur is een heel stuk aangenamer en nog een extra voordeel…het is goedkoper!

De naam van het nieuwe product: Zzimply "

De fabrikant is dus Atex.

Landra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 16:20

Misschien heb ik niet goed gekeken, maar waar kun je nu dan via de site die gratis proefverpakking aanvragen?

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 16:24

Denk dat die actie afgelopen is nu. Het was het miniflesje wat nu voor 5,45 te bestellen is.

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 17:00

heb hem geprobeert, helpt goed

paard krijgt geen enkele reactie mischien bestel ik wat grotere fles

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 18:58

Mn arm gaf iig geen reactie ;)

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 19:02

Ik heb hem ook twee dagen geprobeerd, het hielp niet, ze zat helemaal onder de bulten.
Ik blijf bij mijn oude spray! ;)

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 19:05

Heb het ook geprobeerd, maar het werkte niet. Vliegen kwamen gelijk weer op dr vacht zitten.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 19:19

Erg flauw om mijn post met alle spelfouten die op de site stonden weg te halen. Want dat was geen aanval, maar wel gewoon een constatering van slordigheid.
Nu hebben ze de tekst op de site aangepast.
O.a. geblokeerd is vervangen door geblokkeerd, u besteld vervangen door u bestelt.
Kan er ook nog een bedankje van af voor het wijzen op deze fouten? :P

Gezien de regen en wind de laatste dagen heb ik het nog steeds niet geprobeerd op een paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 19:55

Ach als het echt Atex is, dan is het een dubbele blunder, zowel verkooptechnisch als wel reklame technisch zo een website.

Let ik be, de beste vliegenwering is nog steeds de bucas.

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 20:18

ik heb gisteren nog maar eens een keer het proefflesje gebruikt. De test: paard staat op de poetsplaats en wordt lastiggevallen door gewone stalvliegen op haar rug en kont. Goed ingespoten....even gewacht.... en ja.... de vliegen gaan er weer gewoon op...

Of wij hebben héél rare stalvliegen of het werkt gewoon niet.

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:47

heb het flesje ook binnen en ga het ook eens proberen.. al moet ik niet te veel verwachtingen hebben zo te lezen :+

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 18:26

Sja ik zal dan wel de enige zijn, maar bij mijn pony werkt het wel degelijk :).

En volgens mij zijn we dan ook nog een uitstekend test-koppel, want de pensionstal waar Trix staat ligt vrijwel in het bos. Volop dazen en andere insecten dus. Ik heb haar niet eens zo heel rijkelijk ingespoten, maar de dazen bleven weg!