Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
florence123 schreef:Hoe reinigen jullie het scheermachine na een scheerbeurt en hoe na de winter? Maken jullie dan echt de messen los? (ik veronderstel met de 2 veizen die zich op de messen bevinden)
Jester_ schreef:Maar rij je dan veel binnen en staat hij veel binnen?
Ik scheer altijd op 3mm want ik vind 1a2 mm echt te kort. Maar hij heeft ook gewoon altijd een koud hoofd en benen, staat van 8 tot 5 buiten en rij ook altijd buiten. Met 1,4 bevriest hij gewoon denk ik
Jonnekee schreef:Pff hoe vaak scheren jullie je paard altijd, mijn paard mag alweer en dat zou dan de 3e x zijnmaar hij droogt gewoon haast niet meer.... Paard loopt op ZZ-Zwaar niveau dus hij werkt wel hard.
Mijn paard is een schimmel en zn haar is niet overdreven lang maar ja hoe moet ik het uitleggen het is echt van dat pluis haar, best wek dik en het gaat ook wat dubbel zitten bij de singel.
Aan de ene kant denk ik straks word ik voor gek verklaard om weer te scheren maar aan de andere kant denk ik tis mijn paard en zo is het ook geen gezicht, tis en een fluffige ijsbeer...
Jelleee schreef:Mijn pony is al 2x geschoren dit seizoen (september en vorige week) maar het groeit zo bizar snel dat hij nog wel een keer moet rond januari. Ik word er gek van!Vorige week geschoren en het is nu al weer donziger. Er blijft altijd een lampje aan op stal en hij staat onder 400 gram met hals. Maar blijkbaar hebben er meer mensen last van dit jaar.