Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pandameisje schreef:Heeft iemand ervaring met de Weatherbeeta Comfitec Plus Dynamic deken ? Vallen deze erg ruim ? Of zijn ze ook geschikt voor smalle paarden ? En is de waterdichtheid goed ?
xDenies schreef:Dus beter om bij de Freedom te blijven om eindelijk een tussenoptie te hebben?
Of zou de irish turnout ook een optie zijn?
Zag dat highneck eventueel beter zou liggen volgens advies van Bucas, maar is dat echt zo?
xxxmh schreef:DuoPenotti schreef:De bravo xl klinkt dan idd als een goede optie.
Hier ook voor mijn tankjes
Is die ook niet langer of alleen breder? Heb net ook de Amigo Bravo 12 plus gepast met die v sluiting en die zat wel mooi en dan wel maatje groter, 191. De liners 183 zaten wel perfect.
Celebi schreef:Waarom heb je een maatje groter genomen dan de liners? De zelfde maat is altijd prima!![]()
Lijkt nu ook bij de staart vrij lang te zijn maar dat kan vertekenen door de hoek waarin de foto genomen is.
xxxmh schreef:xxxmh schreef:
Is die ook niet langer of alleen breder? Heb net ook de Amigo Bravo 12 plus gepast met die v sluiting en die zat wel mooi en dan wel maatje groter, 191. De liners 183 zaten wel perfect.
Gisteren de deken gepast en die zit goed! Deken is wel maatje groter dan de liners maar dat maakt volgens mij niet uit. Morgen even passen onder elkaar want vond het gisteren beetje te warm. Kan ik zondag scheren en kan ze de deken op!
[ [url=m/01dQQs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XMW7JK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HIvFi4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beetje slecht foto's haha
Het is trouwens de Amigo Bravo 12 plus met v sluiting